Audi S8 4.0 TFSI 750pk DigMatrix Entertainment B&O Exclusive

€ 124.900,- incl. BTW

Bouwjaar 08-03-2022
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 75.616 km
Deuren 4
Kenteken R-952-GP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.996 cc
Vermogen 419 kW (571 pk)

Audi S8 4.0 TFSI 750pk DigMatrix Entertainment B&O Exclusive


€ 124.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 08-03-2022
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 75.616 km
Deuren 4
Kenteken R-952-GP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.996 cc
Vermogen 419 kW (571 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jurjens Automotive
Contactpersoon M.W. Jurjens
Adres Setheweg 14d
Postcode 7942 LB
Plaats Meppel
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)522 - 855885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 285/30 R22
Acceleratie (0-100): 3,8 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 517 x 195 x 147 cm
Wielbasis: 300 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.195 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 2.835 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
CO2-uitstoot: 246 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 378 - € 430 per kwartaal

| Digitale LED Matrix koplampen | Rear seat entertainment Plus | 4x Massage | 4x Stoelventilatie | Bang & Olufsen | Audi Exclusive Nappa leder | Diamond stitch | Individual alcantara hemelbekleding | Area View camerasysteem | Predictive Air Suspension | Sportdifferentieel | Vierwielbesturing | 22" Originele Audi velgen | Head-Up | Adaptive rijassistenten | Noice Cancelling interieur | OLED Matrix LED achterlichten | Optiek pakket Zwart Plus | Design pakket | Standverwarming | Stuurwielverwarming | Akoestische beglazing | Servosluiting portieren | Elektrische verduisteringsgordijnen | Elektrische trekhaak | JD Stage II tuning | 750pk | 1.030 Nm | Nieuw Model | 2022 | 75.616 km | EUR 124.900 incl. BTW |

Audi S8 4.0 TFSI Quattro (750pk)

In de topklasse der limousines wordt de lat op ongekende hoogte gelegd. Zowel op technologisch vlak als ook op kwaliteit, afwerking en de gebruikte materialen. In de nieuwste generatie van de Audi S8 komt alles samen. Dit is het absolute summum.
Tuurlijk, wanneer je de Audi S8 rijdt, bekijkt en voelt bemerk je direct de hoge mate van kwaliteit, maar wanneer je de S8 langer in je opneemt, jezelf verdiept in de eindeloze lijst aan technologische hoogstanden en vooral wanneer je langere tijd onderweg bent in de auto vraag je jezelf echt af wat er in hemelsnaam nog beter kan. Karakter, stijl en imago van het merk spelen een belangrijke rol in de keuze of de auto bij je past. Vergelijk, rijdt en probeer de limousines van andere merken en ontdek dat de Audi S8 eigenlijk alles biedt dat je kan wensen. Zelfs de meeste kritische fijnproever zal het beamen.

De S8 is superieur in alles. Genadeloos snel, uiterst comfortabel en stil. Het compromis tussen dynamisch en comfortabel rijden is perfect naar smaak in te stellen. Dit laatste is belangrijk in deze klasse. Alle technologie dat onderhuids schuil gaat is bedoeld om aan de hoogste eisen van de inzittenen te voldoen. Dient de rit comfortabel te zijn dan biedt de luchtvering in combinatie met de adaptieve demping soelaas. Het wegdek wordt gescand door camera's waardoor het onderstel zich anticipeert op oneffenheden. Bij een dynamische rit wijzig je het karakter automatisch of naar eigen inzicht en wordt de demping harder, de sturing z

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A8 (2010 - 2017) | Moderne beschaving

De Audi A8 is het visitekaartje van Audi. De fijnste materialen, de sterkste motoren en de laatste technische kennis die Audi in huis heeft, komen het eerst beschikbaar in dit topmodel. Wie een A8 rijdt, etaleert daarmee zakelijk succes en een verfijnde smaak. Maar anno 2010 is de grootste, snelste of duurste auto niet meer automatisch de beste of meest begeerlijke auto. Hoe heeft de nieuwe Audi A8 zich aangepast aan deze nieuwe tijd?

Autotest | Audi A8 (2010 - 2017) Moderne beschaving

De Audi A8 speelt in op de wensen van deze tijd. De techniek en rijeigenschappen blijven top, maar voor 2010 is de uitstraling relatief beschaafd en ligt het verbruik een stuk lager.

Plus

  • comfortabel met sportieve ondertoon
  • snel en relatief zuinig
  • strakke, zakelijke vormgeving

Min

  • zeer modern, maar niet uniek zoals Audi wil doen geloven
  • bediening MMI niet intuitief
  • achterste hoofdsteunen belemmeren zicht in binnenspiegel

Conclusie

Tot voor kort was de grootste, snelste en duurste auto automatisch de beste. Het klimaat is letterlijk en figuurlijk veranderd en Audi heeft zich daar prima aan aangepast. Alhoewel de nieuwe A8 groter en sneller is dan de voorganger, oogt de auto beschaafder en ligt het verbruik significant lager. Dat laatste is vooral te danken aan gewichtsbesparing en heeft bovendien als voordeel dat de auto dynamischer is dan de meeste tegenstrevers.

Als het gaat om elektronica, combineert de nieuwe A8 alles wat de concurrentie biedt en gaat daarbij soms net een stapje verder. Dit betreft zowel het entertainment als de veiligheidssystemen. De combinatie van al die moderne techniek en de lichtgewicht bouw maakt de A8 niet alleen tot een auto waarin menigeen zich graag laat rijden. Dit is een limousine waarvan de eigenaar ook zelf graag het stuur in handen neemt!

Deel deze advertentie