Audi R8 Spyder 5.2 FSI V10 quattro 606pk Facelift MTM LED

€ 87.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-03-2013
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 96.612 km
Deuren 2
Kenteken T-834-GP Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 5.204 cc
Vermogen 445 kW (606 pk)

Audi R8 Spyder 5.2 FSI V10 quattro 606pk Facelift MTM LED


€ 87.450,-

Algemeen

Bouwjaar 01-03-2013
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 96.612 km
Deuren 2
Kenteken T-834-GP Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 5.204 cc
Vermogen 445 kW (606 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jurjens Automotive
Contactpersoon M.W. Jurjens
Adres Setheweg 14d
Postcode 7942 LB
Plaats Meppel
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)522 - 855885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 10
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat voor: 235/35 R19
Bandenmaat achter: 295/30 R19
Acceleratie (0-100): 3,3 s
Topsnelheid: 322 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 444 x 190 x 124 cm
Wielbasis: 265 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.720 kg
Laadvermogen: 325 kg
GVW: 2.045 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 310 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,3 l/100km (1 op 7,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal

| Facelift | S-Tronic automaat | 2e eigenaar | 100% Audi dealer onderhouden | LED koplampen | Bang & Olufsen audiosysteem | Fijn Nappa leder | Carbon | Audi Exclusive zwart optiek | Magnetic Ride | Sportuitlaat | MMI Navigatiesysteem | Bluetooth telefonie | Achteruitrijcamera | MTM tuning | 4x nieuwe banden | Dynamische richtingaanwijzers | 2013 | 96.612 km | EUR 87.450 |

Audi R8 Spyder 5.2 FSI V10 Quattro S-Tronic (606pk)

De sfeerverlichting in de garage werpt een diffuus licht op de Audi R8 Spyder. Het geeft een luxe uitstraling. De contouren van de auto zijn nog altijd even schitterend als imposant. De cockpit ver naar voren, de lange lage achterzijde waaronder de magistrale V10 schuil gaat en dan dimensies. Ongekend breed en heel laag. Met een hoogte van amper 1 meter 25 komt de daklijn net boven mijn heupen. Het onmiskenbare design van de R8 maakte de auto begeerlijk en voor velen een jongensdroom. De afwerking is high-end met talloze carbon details. In dit licht komt de, zo bijzondere, lak - Brilliantrot - schitterend uit. De gapende sleuven voor de achterwielen stralen potentie uit, maar bovendien noodzakelijk om de gigantische powerunit te laten ademen. Het front oogt agressief. Breed, extreem laag en de schitterend gestileerde koplampunits met zijn specifieke LED verlichting. Bovendien werd de R8 af fabriek voorzien van de Individual hoogglans zwart elementen zoals de diffuser, uitlaatmondingen, roosters boven de motor en de grill aan de voorzijde.

Na het openen van het portier laat ik mij zakken in de voortreffelijke sportzetels. Uitgevoerd in Fijnnappa lederen bekleding chique afgewerkt maar ook voorzien van noodzakelijke steun. Ik waan me in complete luxe. Het volledige interieur is zwart. Dashboard, middentunnel en deurpanelen zijn allemaal afgewerkt in leder. Ook in het interieur veel gebruik van carbon. Prachtig, licht, maar zeer kostbaar. Het is de combinatie van luxe, fraaie details en extreem hoogwaardige afwerking in een auto met zo veel vermogen en potentie. Luxe en extreem tegelijk. Next level.

Midden op het dashboard vinden we de centerspeaker van het befaamde Bang & Olufsen audiosysteem. Uitmuntend geluid en schitterend gestileerde speakers. Het Multimediasysteem omvat navigatie,

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi R8 | Precisie-instrument

Audi maakt "premium" auto's. Dat wil zeggen: ze zijn op het gebied van vormgeving, materiaalkeuze en bouwkwaliteit bovengemiddeld. Daarbij zijn ook de elektronica en het mechaniek geavanceerder dan bij een doorsnee auto. Een auto die zo verfijnd is, leent zich bij uitstek voor intensief dagelijks gebruik. Maar wat als Audi datzelfde concept van verfijning toepast op een sportwagen?

Autotest | Audi R8 Precisie-instrument

De Audi R8 is een supersportwagen die zich leent voor dagelijks gebruik en voor snelle rondetijden op het circuit. Vanaf modeljaar 2019 nog sneller en nog makkelijker te rijden.

Plus

  • extreem snel, maar ook dagelijks bruikbaar
  • sportieve, maar ook luxueus
  • rijhulpsystemen maken racen makkelijk, maar kunnen ook uit

Min

  • forse duurder dan eerste generatie R8
  • onhandig grote draaicirkel

Conclusie

Een sportwagen moet bruut, overdadig en brutaal zijn. Dus hoe kan een Audi die gepolijst en geperfectioneerd is dan een goede sportwagen zijn? Het antwoord is dat de R8 zich juist door de verfijning onderscheidt van andere supersportwagens. Omdat er minder "ruis" op de lijn zit, laat het mechaniek zich beter aanvoelen. Daarmee is de Audi R8 anders, maar zeker niet minder spannend. Daarbij zorgen de vele veiligheidssystemen ervoor dat deze supersportwagen dagelijks bruikbaar is en dat minder getalenteerde bestuurders ook hard kunnen rijden met de R8. Audi is daarom geslaagd in zijn opzet en zet tegenover de botte bijlen van de concurrentie een waar precisie-instrument.

Deel deze advertentie