Bouwjaar | 31-03-2016 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 109.450 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | J-600-KD Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.204 cc |
Vermogen | 448 kW (610 pk) |
€ 112.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-03-2016 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 109.450 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | J-600-KD Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.204 cc |
Vermogen | 448 kW (610 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | JHL AUTOMOTIVE |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Weg om de Oost 10 |
Postcode | 7903 BS |
Plaats | Hoogeveen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)528 - 217300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 20069066 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jhlautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2015 - 2019
Modelcode: 4S
Technische informatie
Koppel: 560 Nm
Aantal cilinders: 10
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 83 liter
Acceleratie (0-100): 3,2 s
Topsnelheid: 330 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 443 x 194 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.530 kg
Laadvermogen: 365 kg
GVW: 1.895 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 287 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,9 mg/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,3 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik in de stad: 17,5 l/100km (1 op 5,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Audi R8 V10 Plus. Recent onder garantie voorzien van nieuwe versnellingsbak en ceramische remmen!!
Kijk voor een volledige fotoreportage op onze website: www.jhlautomotive.nl
Foto's maken deel uit van de omschrijving.
Heeft u een auto of bus welke u wilt inruilen? Dan kunt u de foto's whatsappen naar 0620069066!
Onze advertenties worden met zorg samengesteld, echter kunnen er geen rechten worden ontleend aan druk- en zetfouten, het ontbreken van opties en accessoires. Controleert u daarom altijd of alle gewenste opties en accessoires aanwezig zijn tijdens bezichtiging.
Openingstijden JHL Automotive
Maandag GESLOTEN
Dinsdag 09:00 - 17:00
Woensdag 09:00 - 17:00
Donderdag 09:00 - 17:00
Vrijdag 09:00 - 17:00
Zaterdag 10:00 - 16:00
Zondag GESLOTEN
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi R8 | Precisie-instrument
Audi maakt "premium" auto's. Dat wil zeggen: ze zijn op het gebied van vormgeving, materiaalkeuze en bouwkwaliteit bovengemiddeld. Daarbij zijn ook de elektronica en het mechaniek geavanceerder dan bij een doorsnee auto. Een auto die zo verfijnd is, leent zich bij uitstek voor intensief dagelijks gebruik. Maar wat als Audi datzelfde concept van verfijning toepast op een sportwagen?
De Audi R8 is een supersportwagen die zich leent voor dagelijks gebruik en voor snelle rondetijden op het circuit. Vanaf modeljaar 2019 nog sneller en nog makkelijker te rijden.
Plus
- extreem snel, maar ook dagelijks bruikbaar
- sportieve, maar ook luxueus
- rijhulpsystemen maken racen makkelijk, maar kunnen ook uit
Min
- forse duurder dan eerste generatie R8
- onhandig grote draaicirkel
Conclusie
Een sportwagen moet bruut, overdadig en brutaal zijn. Dus hoe kan een Audi die gepolijst en geperfectioneerd is dan een goede sportwagen zijn? Het antwoord is dat de R8 zich juist door de verfijning onderscheidt van andere supersportwagens. Omdat er minder "ruis" op de lijn zit, laat het mechaniek zich beter aanvoelen. Daarmee is de Audi R8 anders, maar zeker niet minder spannend. Daarbij zorgen de vele veiligheidssystemen ervoor dat deze supersportwagen dagelijks bruikbaar is en dat minder getalenteerde bestuurders ook hard kunnen rijden met de R8. Audi is daarom geslaagd in zijn opzet en zet tegenover de botte bijlen van de concurrentie een waar precisie-instrument.