Audi Q7 60 TFSIe quat Comp Laser LED RSstoelen Bose Pano 22 Inch 360°Camera Head-Up Massage Trekhaak

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 22-09-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 79.900 km
Deuren 5
Kenteken X-672-TX Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 334 kW (455 pk)

Audi Q7 60 TFSIe quat Comp Laser LED RSstoelen Bose Pano 22 Inch 360°Camera Head-Up Massage Trekhaak


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 22-09-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 79.900 km
Deuren 5
Kenteken X-672-TX Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 334 kW (455 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam De Pruis Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Setheweg 8
Postcode 7942 LB
Plaats Meppel
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)522 - 492565 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.depruisautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2020 - jun 2021

Technische informatie
Vermogen: 335 kW (455 PK)
Vermogen brandstofmotor: 344 kW (468 PK)
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 85 liter
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 240 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.055 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 299 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Energielabel: D

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Garantie 6 maanden (inbegrepen): https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
- BOVAG Afleverbeurt (zonder meerprijs): De deelnemer garandeert dat het betreffende geadverteerde voertuig wordt afgeleverd met een correct uitgevoerde BOVAG afleverbeurt. Deze afleverbeurt garandeert, op het moment dat het deelnemerscontract wordt ondertekend, de navolgende punten: o Distributieriem minimaal 10.000 km onderhoudsvrij o Zomer / all season banden minimaal 2,5 mm profiel (indien afgeleverd op winterbanden dan minimaal 5,5 mm profiel) o Minimaal 6 maanden apk o Minimaal 6 maanden of 6.000 km onderhoudsbeurt vrij (wat het eerst komt is bepalend).
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf

Hoogtepunten:
Aanhangw agenkoppeling zwenk/opklapbaar
Head-Up-display
Premium geluidssysteem met 3D-geluid
Panoramisch glazen dak

Assistentiesystemen:
Adaptieve rijassistent met noodhulp
Hulppakket rondreis
Adaptieve snelheidsassistent met snelheidsbegrenzer, efficiëntie, ontwijkings- en afslagassistent
Stadsbijstandspakket
Audi presense voorzijde
Lane Change Warning met uitstapwaarschuwing en Cross Traffic Assistant
Audi presense achter
Cameragebaseerde verkeersbordherkenning
Cruisecontrolsysteem inclusief snelheidsbegrenzer
Weergave bandenspanningscontrole

Multimedia:
Audi connect navigatie & infotainment
MMI-navigatie plus met MMI-aanraakreactie
Audi-muziekinterface
Audi-smartphone-interface
Audi telefooncel
Bose premium geluidssysteem met 3D-geluid
Digitale radio-ontvangst
LTE-ondersteuning voor Audi-telefooncel

Technologie & Veiligheid:
Airbag voor bestuurder en voorpassagier met uitschakeling van de passagiersairbag
Audi connect noodoproep & service met Audi connect Remote & Control
adaptieve luchtveringssport
Audi driveselect
Automatische klimaatregeling met 3 zones
Buitenspiegels elektrisch verstelbaar, verwarmd en inklapbaar, a

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie