Audi Q7 60 TFSI e quattro Competition 462pk 1e EIG | incl BTW | 100% Audi dealer onderhouden |

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 25-06-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 130.299 km
Deuren 5
Kenteken X-793-RX Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Overige
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 250 kW (341 pk)

Audi Q7 60 TFSI e quattro Competition 462pk 1e EIG | incl BTW | 100% Audi dealer onderhouden |


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 25-06-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 130.299 km
Deuren 5
Kenteken X-793-RX Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Overige
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 250 kW (341 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jurjens Automotive
Contactpersoon M.W. Jurjens
Adres Setheweg 14d
Postcode 7942 LB
Plaats Meppel
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)522 - 855885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Vermogen: 250 kW (340 PK)
Vermogen elektromotor(en): 100 kW (136 PK)
Aantal cilinders: 6
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 47 km
Transmissie: 8 versnellingen
Bandenmaat: 285/40 R21
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 240 km/u
Accu: 18 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.4 kW

Maten
Afmetingen (LxBxH): 506 x 197 x 174 cm
Wielbasis: 299 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.435 kg
Laadvermogen: 710 kg
GVW: 3.145 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 64 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 38,085106382979 kWh/100km

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 424 - € 482 per kwartaal

| Bang & Olufsen Advanced audio | LED Matrix koplampen | RS Sportzetels | Lederen bekleding met Diamond stitch | Area View camerasysteem | Adaptive Cruise Control | Panoramadak | 4x Stoelverwarming | S-Line exterieur + interieur | Zwarte hemelbekleding | 21" Competition velgen | Verwarmde voorruit | Elektrisch trekhaak | Virtual Cockpit | DAB+ | Google Earth kaartweergave | Lane Assist | Adaptive Drive Plus | Cross Traffic Assist | Uitstap assistent | Elektrische kofferklep met voetsensor | Dynamische richtingaanwijzers | Parkeerhulp | Zwart optiek | Privacy Glass | Ambient sfeerverlichting | Luchtvering | Audi Drive Select | Nieuwste model | Interieurvoorverwarming | 1 eigenaar | 100% Audi onderhouden | BTW auto | 2020 | 130.299 km | EUR 67.900 incl. BTW |

Audi Q7 60 TFSI e Quattro Competition (462pk)

Einde van een koude winterdag, de zon draait al vroeg onder de horizon. Vlak voor dit moment lichten de waterige zonnestralen de schitterende Audi Q7 uit. De lak - Orcaschwarz - oogt werkelijk schitterend in dit licht. Vooral in combinatie met de zwarte sierlijsten, de zwarte logo's en de 21" metende Competition velgen. Dit is de laatste generatie Q7 met de prachtig gestileerde LED Matrix koplampen en de fraai achterlichtunits en het Audi interieur dat helemaal volgens de modernste designtaal is ontworpen. De ogenschijnlijk zwarte glasplaten ogen uiterst modern en bieden plaats aan drie grote schermen waarop je alles bediend. Uiterst futuristisch en bovenal praktisch gezien heel bruikbaar. Je waant je in complete luxe met heel veel fraaie en luxe features, prachtige materialen en een high-end afwerking. De Q7 mag dan de grootste Audi zijn en zijn gewicht is navenant, hij is wel voorzien van de meest imponerende motorisering. De 60 TFSIe - een Plug-In-hybride. Elektromotor en een beul van een 6-cilinder benzinemotor.

Voor wie meent dat Plug-In Hybride's saaie, emotieloze auto's zijn voor de groen-gezinden en de subsidietrekkers die heef

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie