Bouwjaar | 20-06-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 312.556 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 2-XNJ-39 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.134 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 20-06-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 312.556 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 2-XNJ-39 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.134 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf N. Drost |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kerkweg 1-A |
Postcode | 7961 AA |
Plaats | Ruinerwold |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 31271598 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfndrost.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Audi Q7 4.2 TDI Quattro 4+2 Adaptive - Audi Exclusive - B&O - Vol Opties
- Kenteken: 2-XNJ-39
- Merk: Audi
- Model: Q7
- APK tot: 10-10-2024
- Tellerstand: 312556 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2012
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: beige
- Motorinhoud: 4134 cc
- Aantal cilinders: 8
- Motorcode: CCF
- Vermogen: 250 kW / 341pk
- Ledig gewicht: 2415 kg
- Max. trekgewicht: 3200 kg
- Aantal zitplaatsen: 6
- Verbruik: 9.2 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 857 - 902 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Achterruitwisser
- Adaptief demping systeem
- Bi-xenon koplampen
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Dimlichten automatisch en regensensor
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Extra getint glas achter
- Getint glas
- Glazen schuifdak
- Keyless entry
- Koplampen adaptief
- Koplampreiniging
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 20"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Panoramadak
- Park Distance Control
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Parkeersensor voor en achter
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Speciale kleur
- Sportonderstel
- Trekhaak
- Trekhaak elektrisch uitklapbaar
- Warmtewerend glas
Infotainment
- Alcantara hemelbekleding
- Audio installatie high end
- Audio installatie premium
- Audio-navigatie full map + hard disk
- Autotelefoon voorbereiding
- CD-wisselaar
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- 6-Persoons
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank verstelbaar
- Achterstoelen verwarmd
- Airco
- Airco (automatisch)
- Airco separaat achter
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bagage-scheidingsnet
- Bagagedek
- Bang & Olufsen audio
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise control adaptief
- Dashboard met leder bekleed
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen
- Elektrisch verstelbare stuurkolom
- Elektrisch verstelbare voorstoel(en)
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Hoofdsteunen voor en achter
- Houtafwerking interieur
- Interieur voorverwarming/(koeling)
- Kunstlederen/microvezel bekleding
- Lederen bekleding
- Lederen interieur
- Lederen interieurdelen
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Middenarmsteun voor
- Sportstoelen
- Sportstuur
- Stoel ventilatie voor
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekr
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.