Bouwjaar | 21-05-2010 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 17.694 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VN-403-J |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 175 kW (238 pk) |
€ 13.895,-
Algemeen
Bouwjaar | 21-05-2010 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 17.694 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VN-403-J |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 175 kW (238 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf N. Drost |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kerkweg 1-A |
Postcode | 7961 AA |
Plaats | Ruinerwold |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 31271598 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfndrost.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Audi Q7 3.0 TDI Quattro 2x S-Line Facelift - Pano - Grijs Kenteken - Bosé - Leder - Trekhaak.
- Kenteken: VN-403-J
- Merk: Audi
- Model: Q7
- APK tot: 16-01-2025
- Tellerstand: 17694 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2010
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart Metallic
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 2967 cc
- Aantal cilinders: 6
- Vermogen: 176 kW / 240pk
- Ledig gewicht: 2346 kg
- Max. trekgewicht: 3200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 9.1 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Breedte: 200 cm
- Aantal sleutels: 1
- Motorrijtuigenbelasting: € 212 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Pakket: S Line pakket
- Elektrisch verstelbare voorstoel(en)
- Kunstlederen/microvezel bekleding
- Sportonderstel
- Sportstoelen
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Achterruitwisser
- Bi-xenon koplampen
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dimlichten automatisch en regensensor
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Extra getint glas achter
- Getint glas
- Glazen schuifdak
- Koplampreiniging
- Lichtmetalen velgen 21"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Panoramadak
- Park Distance Control
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor en achter
- Trekhaak
- Trekhaak met afneembare kogel
Infotainment
- Audio-navigatie full map
- Audioinstallatie met CD-speler
- Autotelefoon voorbereiding
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Hoofdsteunen voor en achter
- Lederen bekleding
- Lederen interieur
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Middenarmsteun voor
- Sportstoelen
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen verwarmd
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Dodehoek detectie
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Alarmsysteem
Audi Q7 3.0 TDI Quattro 2x S-Line Facelift - Pano - Grijs Kenteken - Bosé - Leder - Trekhaak.
De Q7 is van bouwjaar 2010 en het betreft dus het facelift model, facelift houdt in nieuwe koplampen voorzien van xenon-verlichting met led-dagrijverlichting en led-knipperlichten. De achterlichtunits werden eveneens voorzien van led-verlichting. Verder kreeg de Q7 nieuwe bumpers, een nieuwe grille met verchroomde verticale spijlen, nieuwe kofferbak.
De auto rijdt en schakelt goed, geen storingen of mankementen. Zowel van binnen als van buiten in goede staat, geen schades uiteraard wel lic
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.