Audi Q7 3.0 TDI Quattro 2006 7-Persoons Youngtimer NL Auto

€ 8.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-03-2006
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 276.107 km
Deuren 4
Kenteken 58-SP-BH Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 170 kW (232 pk)

Audi Q7 3.0 TDI Quattro 2006 7-Persoons Youngtimer NL Auto


€ 8.950,-

Algemeen

Bouwjaar 17-03-2006
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 276.107 km
Deuren 4
Kenteken 58-SP-BH Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 170 kW (232 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Huisman de Graaf
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Westerweiden 2
Postcode 7961 EA
Plaats Ruinerwold
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 22846974 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfhuismandegraaf.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • deelbare achterbank (gelijk)
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 100 liter
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 210 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.300 kg
Max. trekgewicht: 3.200 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 5209 x 1983 x 1772 cm
Wielbasis: 301 cm

Milieu
CO2-uitstoot: 282 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,5 l/100km (1 op 9,5)
Brandstofverbruik in de stad: 14,6 l/100km (1 op 6,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,3 l/100km (1 op 12,0)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 738 - € 792 per kwartaal

276.000 KM Nederlands geleverd met Nationale Auto Pas ( = KM Garantie )

Lichte gebruikerssporen

Voor meer info graag even bellen 06 - 22846974

= Bedrijfsinformatie =

Gezien het enorme aantal reacties per mail kunnen wij deze niet altijd behandelen. Bij vragen of interesse graag bellen op 06-22846974
Zo lang de auto's online staan zijn ze beschikbaar of zoals dan aangegeven gereserveerd of verkocht! Vragen of de auto nog beschikbaar is en "laatste prijs" worden dan ook niet in behandeling genomen.

Voor Vertrek uw dag limiet wijzigen voor het OVERMAKEN ( GEEN PIN AANWEZIG ) !
U kunt bij ons betalen met internetbankieren op uw telefoon/laptop en denk eraan om uw dag limiet minimaal 4 uur van te voren te verhogen. Bij Rabobank ING en ABN is dit altijd nodig.

GEEN PIN AANWEZIG

Disclaimer
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan CARGO of de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt u contact opnemen met de adverteerder (Tel: 06-22846974).

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie