Audi Q5 55 TFSI e quattro Competition | Luchtvering | B&O | HUD | Diamond Stitch |

€ 43.990,-

Bouwjaar 18-06-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 86.840 km
Deuren 5
Kenteken T-709-RB Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 185 kW (252 pk)

Audi Q5 55 TFSI e quattro Competition | Luchtvering | B&O | HUD | Diamond Stitch |


€ 43.990,-

Algemeen

Bouwjaar 18-06-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 86.840 km
Deuren 5
Kenteken T-709-RB Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 185 kW (252 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoGijs
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Mercuriusweg 11
Postcode 9482 WK
Plaats Tynaarlo
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)50 - 2053194 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website Http://Www.autogijs.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Audi Q5 55 TFSI e quattro Competition | Luchtvering | B&O | HUD | Diamond Stitch |


- Kenteken: T-709-RB
- Merk: Audi
- Model: Q5
- APK tot: 30-06-2025
- Tellerstand: 86840 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2019
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Kleurnaam: Daytona Grey
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1984 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: DLG
- Vermogen: 185 kW / 252pk
- Ledig gewicht: 2005 kg
- Max. trekgewicht: 1750 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 2.4 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 466 cm
- Breedte: 189 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Motorrijtuigenbelasting: € 184 - 202 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Pakket: Tour pakket

- Bots herkenning en activatie
- Cruise control adaptief met Stop&Go
- File assistent
- Rijstrooksensor met correctie
- Uitwijk assistent
- Verkeersbord detectie

Pakket: Assistentie Pakket

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Achteruitrij assistent
- Achteruitrijcamera
- Dodehoek detectie
- Parkeersensor voor

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Aluminium delen exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Keyless entry
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 20"
- Panoramadak
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor en achter
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Sportvelgen
- Warmtewerend glas

Infotainment

- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Radio
- Smartphone integratie
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel
- WiFi voorbereiding

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank verstelbaar
- Airco (automatisch)
- Airco separaat achter
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Elektrisch verstelbare voorstoel(en)
- Elektrische ramen voor en achter
- Interieur voorverwarming/(koeling)
- Kunstlederen/microvezel bekleding
- Lederen bekleding
- Lederen interieur
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Luxe lederen bekleding
- Middenarmsteun voor
- Sportstoelen
- Sportstuur
- Stuur verstelbaar
- Voorstoelen en achterbank verwarmd
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Connected services
- Elektrisch bedienbare achterklep met sensorsturing
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Keyless start
- Lederen sportstuur
- Luchtveri

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie