Bouwjaar | 30-04-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 75.219 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-912-NB Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 141 kW (192 pk) |
€ 41.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-04-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 75.219 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-912-NB Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 141 kW (192 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ben Bakker Auto`s |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kapitein Nemostraat 46 |
Postcode | 7821 AC |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 659655 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.benbakkerautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: nov 2018 - jun 2020
Technische informatie
Koppel: 561 Nm
Acceleratie (0-100): 6,6 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 501 x 194 x 169 cm
Wielbasis: 293 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.465 kg
Laadvermogen: 665 kg
GVW: 3.130 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Dynamisch vertrekken, ontspannen arriveren. Bij het wegrijden met de Audi e-tron is goed voelbaar dat de elektromotoren meteen kracht leveren. Het zijn er twee - een voor elke as - en ze leveren een hoog koppel waarmee de auto indrukwekkend versnelt. Onderweg dragen onder meer de nieuwste generatie van MMI touch response, Audi connect met e-tron routeplanner en specifieke e-tron toepassingen bij aan het rijcomfort. U komt immers verder met een inspirerende route naar uw doel.
Duurzame mobiliteit is niet langer een ongrijpbare droom. Audi maakt het waar met de innovatieve elektrische e-tron met spiegelcamera's. Tijdens gure dagen is het prettig zitten in de verwarmbare voorstoelen. De strakke sportstoelen hebben niet alleen de looks, maar bewijzen ook hun functie als u wat meer vraagt in de uitdagende bochten. De luchtvering zorgt voor beter contact met de weg en een uiterst soepele rijervaring. Een praktische extra is de elektrisch bedienbare achterklep die opent en sluit met een druk op de knop. Een heerlijk luxe optie van deze auto is het verwarmbare stuurwiel. Tot de uitrusting van deze Audi behoren ook 22 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, S-line sportinterieur, aluminium dakrailing en in delen neerklapbare achterbank.
Via de virtuele buitenspiegels, die afzonderlijk instelbaar zijn in MMI en met de oled-touchscreens. High-res camera's vervangen de gebruikelijke buitenspiegels. Ze versturen een glashelder beeld naar de hoogwaardige oled-touchscreens in het interieur. Daarmee zijn achteropkomend verkeer, maar ook stoepranden, beter te zien - ook met slecht weer. Dankzij de kleinere en gestroomlijndere behuizingen wordt bovendien de cW-waarde verlaagd, zodat de spiegels ook aan de efficiency bijdragen.
Slim, efficiënt, veilig en goed geïnformeerd rijden? Het digitale dashboard vertelt u alles wat u wilt weten. Met de 360 graden camera, verzorgd door vier camera's, wordt rijden in drukke steden of het navigeren in nauwe ruimtes een koud kunstje. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. In de file rijden vreet concentratie. Daarom komt de file assistent te hulp om veilig afstand te houden en automatisch te stoppen als uw voorligger stilstaat. De radio harder of zachter zetten of iemand uit uw contactenlijst
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.