Audi A8 50 TDI Quattro 350pk Rear Seat Alcantara LED Matrix B&O Massage

€ 56.900,-

Bouwjaar 16-01-2018
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 120.698 km
Deuren 4
Kenteken RJ-932-N Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 210 kW (286 pk)

Audi A8 50 TDI Quattro 350pk Rear Seat Alcantara LED Matrix B&O Massage


€ 56.900,-

Algemeen

Bouwjaar 16-01-2018
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 120.698 km
Deuren 4
Kenteken RJ-932-N Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 210 kW (286 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jurjens Automotive
Contactpersoon M.W. Jurjens
Adres Setheweg 14d
Postcode 7942 LB
Plaats Meppel
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)522 - 855885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 275/35 R21
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 517 x 195 x 147 cm
Wielbasis: 300 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.950 kg
Laadvermogen: 740 kg
GVW: 2.690 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 152 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (3 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 588 - € 629 per kwartaal

| Rear-Seat entertainment | Massage voor + achter | Bang & Olufsen audio | Alcantara hemelbekleding | Nappa lederen bekleding | LED Matrix koplampen | Vierwielbesturing | Adaptieve luchtvering | Stoelverwarming en ventilatie voor + achter | Top View camerasysteem | Head-Up display | Standverwarming | Panorama dak | Dynamische richtingaanwijzers | Adaptive Cruise Control | Stuurwielverwarming | Automatisch parkeren | Zwart optiek | 21" zwarte velgen | Virtual Cockpit | Abianceverlichting | Elektrische zonwering achter + zij | Servosluiting portieren | Verwarmde armleuningen | Elektrische trekhaak | Origineel Nederlands | 2018 | 130.698 km | EUR 56.900 |

Audi A8 50 TDI Quattro (350pk)

De Audi A8 is wellicht het beste dat er te krijgen is in de klasse van luxe limousines. Comfort en ultieme luxe beleving is waar in deze nieuwste generatie A8 excelleert. De gebruikte materialen zijn high-end, de features en details zijn buitengewoon en de afwerking en precisie is niet te overtreffen.

Alles valt samen met de juiste samenstelling. Aanvinken van de juiste opties resulteert in een rap oplopende nieuwprijs. Uiteraard is iedere A8 luxe uitgerust, maar het zijn de bijzondere en begeerlijke opties die de A8 de 'juiste' maken. De A8 die we hier aanbieden is zo'n exemplaar.

Beginnend bij de kleurstelling van - Vesuvius grau - gecombineerd met de zwart gecoate 21" lichtmetalen velgen en de zwarte sierlijsten rondom. Vesuvius grau is zeker niet diepzwart, maar er is een bruin, grijze tint wat hem een chique uitstraling geeft. Bij het openen van het portier gaat dit verder. Het Nappa leder is uitgevoerd in Sard-Brown gecombineerd met Eucalyptus houten sierlijsten een antraciet kleurig alcantara hemelbekleding. Een geniaal keuze met een warm karakter. Heel erg fraai.

De drie gigantische displays voorin maken het interieur zakelijk en opgeruimd en stralen iets futuristisch uit. Bij bediening is er haptische feedback. Prachtig gedaan en het werkt uiterst intuïtief. Qua luxe gaat is dit exemplaar niet te kloppen. Alle zetels, dus oo

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong

Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?

Autotest | Audi A8 De wet van de remmende voorsprong

De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.

Plus

  • zowel comfortabel als sportief
  • smetteloze bouwkwaliteit
  • vernieuwend bedieningsconcept

Min

  • kleine bergvakken in het interieur
  • beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
  • effect hybride-aandrijving minimaal

Conclusie

Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.

De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.

De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.

Deel deze advertentie