Bouwjaar | 12-06-1998 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 125.524 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | TN-ZX-79 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.172 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
€ 4.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-06-1998 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 125.524 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | TN-ZX-79 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.172 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Kuipers |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dorpstraat 47 |
Postcode | 7814 PT |
Plaats | Weerdinge |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 646683 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfkuipers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Sedan
Modelreeks: aug 1994 - dec 1998
Modelcode: D2
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 7,1 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 503 x 188 x 144 cm
Wielbasis: 288 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.725 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 2.350 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 326 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,6 l/100km (1 op 7,4)
Brandstofverbruik in de stad: 20,6 l/100km (1 op 4,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 13
Aantal sleutels: 3 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal
Deze auto is geschikt voor de carbagerun alleen de automaatbak staat in noodloop kan wel mee gereden worden
Tellerklok is een keer vervangen
Verder rondom nw remschijven en remblokken
Distributieriem 35000 km oud
Radiateur en koelvin nieuw
Bak olie en motor olie vervangen
auto is mat zwart gewrapt maar kan ook zo weer naar grijsmetallic
veel opties en motor loopt super
Abs pomp en hoofdrempomp vervangen
Airco service uitgevoerd
Audio installatie met sub en versterkers
Voor meer info bel met 0653295881
= Bedrijfsinformatie =
WIJ LEVEREN DE AUTO'S AF OP WENSEN VAN DE KLANT
AL ONZE AUTO'S WORDEN MET NATIONALE AUTO PAS AFGELEVERD INRUIL EN FINANCIERING IS MOGELIJK
VOOR UITGEBREIDE FOTO REPORTAGE KIJK OP WWW.AUTOBEDRIJFKUIPERS.NL
WIJ ZIJN AANGESLOTEN BIJ NATIONALE AUTO PAS
EN ZIJN RDW ERKEND APK KEURINGSSTATION
KOM VRIJBLIJVEND LANGS DE KOFFIE STAAT KLAAR
LET OP !!! WILT U 'S AVONDS KOMEN KIJKEN BEL DAN 0655751126 VOOR EEN AFSPRAAK
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong
Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?
De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.
Plus
- zowel comfortabel als sportief
- smetteloze bouwkwaliteit
- vernieuwend bedieningsconcept
Min
- kleine bergvakken in het interieur
- beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
- effect hybride-aandrijving minimaal
Conclusie
Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.
De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.
De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.