Audi A8 4.2 FSI quattro Pro Line+

€ 17.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-11-2010
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 214.450 km
Deuren 4
Kenteken TK-930-Z Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.163 cc
Vermogen 272 kW (370 pk)

Audi A8 4.2 FSI quattro Pro Line+


€ 17.450,-

Algemeen

Bouwjaar 19-11-2010
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 214.450 km
Deuren 4
Kenteken TK-930-Z Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.163 cc
Vermogen 272 kW (370 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam 't Hollandsche Autohuys
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Eenendertigste Wijk-Zuid 22
Postcode 7913 AC
Plaats Hollandscheveld
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 36373322 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 90 liter
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 5214 x 1949 x 1467 cm
Wielbasis: 299 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.810 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.910 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 219 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Brandstofverbruik in de stad: 13,3 l/100km (1 op 7,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,2 l/100km (1 op 13,9)

Staat
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 286 - € 325 per kwartaal

Auto rijdt en schakelt perfect. Remblokindicator brand. waarschijnlijk een sensortje.
Auto gaat zo weg, d.m.v. consignatie verkoop.

= Bedrijfsinformatie =

Al onze auto's zijn meeneemprijzen zonder garantie.

Export service.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong

Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?

Autotest | Audi A8 De wet van de remmende voorsprong

De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.

Plus

  • zowel comfortabel als sportief
  • smetteloze bouwkwaliteit
  • vernieuwend bedieningsconcept

Min

  • kleine bergvakken in het interieur
  • beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
  • effect hybride-aandrijving minimaal

Conclusie

Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.

De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.

De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.

Deel deze advertentie