Bouwjaar | 19-06-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 298.362 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 8-KTT-57 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 230 kW (313 pk) |
€ 17.650,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-06-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 298.362 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 8-KTT-57 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 230 kW (313 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jurjens Automotive |
Contactpersoon | M.W. Jurjens |
Adres | Setheweg 14d |
Postcode | 7942 LB |
Plaats | Meppel |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)522 - 855885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat voor: 255/35 R20
Bandenmaat achter: 255/55 R20
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 493 x 187 x 146 cm
Wielbasis: 291 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.830 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 2.485 kg
Max. trekgewicht: 2.100 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 169 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 3 (3 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 550 - € 589 per kwartaal
| BiTurbo | Ibisweiß parelmoer | 2x S-Line | Entertainment rear seats | BOSE audiosysteem | Adaptive Cruise | Lane Assist | Dodehoek detectie | 20" S-Line velgen | Elektrische trekhaak | Panoramadak | Bi-xenon verlichting | Elektrische kofferklep | Zwarte hemelbekleding | Standkachel | Achteruitrijcamera | 4-zone Climate control | DAB+ | 313 pk | 650 Nm | 250km/h | 0-100 km/h 5,3 s | 2012 | 298.362 km | EUR 17.650 |
Audi A6 Avant 3.0 V6 TDI BiT Biturbo Quattro Pro Line Plus (313pk)
Deze generatie A6 blijft een waanzinnig mooie verschijning. Vooral wanneer hij op de juiste wijze is samengesteld. Eén ding is zeker, dat is dit exemplaar. Te beginnen bij de witte parelmoerlak - Ibisweiß. Deze kleur komt vooral in zonlicht volledig tot zijn recht. Uiteraard is de A6 voorzien van het S-Line pakket met de dikke bumpers, skirts en diffuser. De 20" S-line velgen complementeren de geweldige uitstraling. Overigens zijn er net nieuwe Michelin Pilot Sport banden gemonteerd. Zeker niet overbodig aangezien dit de 3.0 TDI met twee turbo's betreft. Deze waanzinnige motor levert een overdaad aan koppel en een maximaal vermogen van 313pk. Hiermee zet je regelrechte sportwagenprestaties neer. In iets meer dan 5 tellen accelereert de Audi vanuit stilstand naar 100 km/h. De topsnelheid is begrensd op 250 km/h.
De 3.0TDI BiT met 313pk is de zwaarst mogelijk motorisering in de A6 tezamen met het Pro Line Plus pakket en alle opties kwam de nieuwprijs uit op maar liefst EUR 98.987. Dan weet je één ding zeker. Deze zit ramvol met leuke spullen. Niets te veel gezegd want naast de schitterende kleurstelling van Ibisweiß met zwart lederen S-Line interieur, zwarte hemelbekleding en de schitterende - en kostbare - Klavierlak zwarte sierlijsten is de Audi waanzinnig luxe.
Binnenin vind je het MMI Touch multimediasysteem met groot elektrisch inklapbaar kleurenscherm. Extra voorzien van DAB+ en het befaamde BOSE audiosysteem met 600W versterker en 14 luidsprekers en subwoofer. Ook de achter passagiers kunnen hun lol op want naast de vier zone
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A6 | Moeiteloos vooruit
Was de vorige auto een Audi A6, dan wordt de volgende dat waarschijnlijk weer. Immers, een Audi A6 is vertrouwd; luxe en comfort staan voorop, maar sportiviteit en moderne techniek worden niet vergeten. Van een nieuwe generatie van de Audi A6 mag precies datzelfde worden verwacht, maar dan beter. Of biedt de vierde generatie van de A6 toch meer?
De nieuwe Audi A6 (2018) is niet wezenlijk anders dan de vorige, maar doet alles beter. Hij biedt meer comfort en tegelijkertijd meer dynamiek. De semi-zelfrijdende functies maken de auto veiliger.
Plus
- verpletterend snel, relatief zuinig
- sportief en comfortabel
- overtuigt als premium product
Min
- past nauwelijks in een parkeervak
- pas echt compleet met opties
Conclusie
De vierde generatie van de A6 biedt alles wat verwacht mag worden van een Audi A6. Als vanouds is de auto comfortabel, terwijl sportiviteit niet is vergeten. In de dynamische modus is het weggedrag nu nog scherper geworden. In de comfortabele stand is de A6 een oase van rust en zorgt slimme elektronica voor nog meer gemak (semi-zelfrijdende functies) dan voorheen.
Ten opzichte van de concurrentie weet de A6 zich echter ook duidelijk te onderscheiden. De bestuurder wordt nooit geconfronteerd met nieuwe techniek, maar heeft er wel profijt van. Wanneer het wel zichtbaar of merkbaar is, pakt Audi de techniek nog mooier in. Dat is de charme van de Audi A6: moeiteloos vooruit.