Bouwjaar | 12-01-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 175.804 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 27-TFS-7 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.773 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
€ 17.940,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-01-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 175.804 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 27-TFS-7 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.773 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Hoge Emmen BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jacob le Mairestraat 231 |
Postcode | 7825 XE |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 531915 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohoge.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2011 - nov 2013
Modelcode: C7
Technische informatie
Koppel: 280 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 505 x 187 x 147 cm
Wielbasis: 291 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.705 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 2.360 kg
Max. trekgewicht: 1.900 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 187 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 5
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal
Leaseprijs: € 224 p/m (private lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 5.000 km
Garantie: Onze garantie pakketten zijn tegen een kleine meerprijs bij te kopen.
Er zijn mensen die zeggen: het merk maakt me niet uit zolang het maar Duits is. En gelijk hebben ze. De krachtige benzinemotor van deze auto is gekoppeld aan een automatische transmissie. Deze Audi A6 Avant is voorzien van een start-stop systeem. Dat scheelt aardig in brandstofverbruik, maar levert dus ook minder uitstoot van schadelijke stoffen. Tot de uitrusting van deze Audi behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, warmtewerend glas, LED-achterlichten, metallic lak, elektrisch bediende ramen, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Even muten, een andere zender of track kiezen? Geen gerommel, het gaat moeiteloos met de audiobediening op het stuur. Elke weg is een bekende weg voor het aanwezige navigatiesysteem. Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Audi is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Ook fijn als u op de voorgeschreven snelheid wilt blijven: de cruise control. De uitrusting van deze Audi is met lederen stuur en versnellingspook en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.
De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. In de Audi A6 Avant heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Slappe banden zijn niet alleen gevaarlijk en kostbaar, maar slijten ook
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A6 | Moeiteloos vooruit
Was de vorige auto een Audi A6, dan wordt de volgende dat waarschijnlijk weer. Immers, een Audi A6 is vertrouwd; luxe en comfort staan voorop, maar sportiviteit en moderne techniek worden niet vergeten. Van een nieuwe generatie van de Audi A6 mag precies datzelfde worden verwacht, maar dan beter. Of biedt de vierde generatie van de A6 toch meer?
De nieuwe Audi A6 (2018) is niet wezenlijk anders dan de vorige, maar doet alles beter. Hij biedt meer comfort en tegelijkertijd meer dynamiek. De semi-zelfrijdende functies maken de auto veiliger.
Plus
- verpletterend snel, relatief zuinig
- sportief en comfortabel
- overtuigt als premium product
Min
- past nauwelijks in een parkeervak
- pas echt compleet met opties
Conclusie
De vierde generatie van de A6 biedt alles wat verwacht mag worden van een Audi A6. Als vanouds is de auto comfortabel, terwijl sportiviteit niet is vergeten. In de dynamische modus is het weggedrag nu nog scherper geworden. In de comfortabele stand is de A6 een oase van rust en zorgt slimme elektronica voor nog meer gemak (semi-zelfrijdende functies) dan voorheen.
Ten opzichte van de concurrentie weet de A6 zich echter ook duidelijk te onderscheiden. De bestuurder wordt nooit geconfronteerd met nieuwe techniek, maar heeft er wel profijt van. Wanneer het wel zichtbaar of merkbaar is, pakt Audi de techniek nog mooier in. Dat is de charme van de Audi A6: moeiteloos vooruit.