Audi A4 Cabriolet 3.0 V6 TDI Quattro 232pk 2x S-Line | LEER | XENON | NAVI |

€ 8.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-03-2008
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 288.993 km
Deuren 2
Kenteken 71-HTR-9 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 171 kW (233 pk)

Audi A4 Cabriolet 3.0 V6 TDI Quattro 232pk 2x S-Line | LEER | XENON | NAVI |


€ 8.900,-

Algemeen

Bouwjaar 26-03-2008
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 288.993 km
Deuren 2
Kenteken 71-HTR-9 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 171 kW (233 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jurjens Automotive
Contactpersoon M.W. Jurjens
Adres Setheweg 14d
Postcode 7942 LB
Plaats Meppel
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)522 - 855885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat voor: 225/40 R18
Bandenmaat achter: 224/40 R18
Acceleratie (0-100): 7,8 s
Topsnelheid: 242 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 178 x 139 cm
Wielbasis: 265 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.790 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 2.295 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 223 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik in de stad: 11,9 l/100km (1 op 8,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 550 - € 589 per kwartaal

| 2x S-Line | Sportstoelen | Stoelverwarming | Navigatiesysteem | Xenon verlichting Plus | Originele Audi DTM velgen | Elektrisch bediende softtop | Dual zone climate control | Stuurwielbediening | 100% historie | 15 jaar zelfde eigenaar | 2008 | 288.993 km | EUR 8.900 |

Audi A4 Cabriolet 3.0TDI Quattro Tiptronic (233pk)

De zon schijnt volop. Het dak hebben we geopend. De machtige V6 TDI draait net boven stationair toerental wanneer we rustig met zo'n 85 km/h cruisen. Dit is genieten in optima forma. Wanneer we even later de snelweg opdraaien geven de 3.0 TDI de sporen. Ook hier blinkt hij uit want met doodsgemak accelereert de Audi richting illegale snelheden. De 3.0 TDI is en blijft één van de fijnste dieselmotorisering. Waarom voor een saaie sedan of burgerlijke stationwagen gaan als je ook al het aangename kunt combineren in één auto. Dit is de Audi A4 Cabriolet met vier volwaardige zitplaatsen.

Dit exemplaar is een bijzondere omdat we hem al heel lang kennen. De auto werd op 26 maart 2008 geleverd in Duitsland. Toen de auto net geen jaar oud was kwam hij naar Nederland en sindsdien kennen de auto. De auto is sinds 2 maart 2009 in handen van dezelfde eigenaar. En geen doorsnee iemand, maar iemand met gevoel voor techniek en uiterst precies is. Zuinig op spullen. En dat zie je meteen.

De staat is erg netjes. Zeker gezien de kilometerstand is de staat bovengemiddeld. Bovendien staat de techniek van de 3.0 TDI gecombineerd met de 6-traps TipTronic te boek als uiterst betrouwbaar en degelijk. Alle documentatie, beide sleutels en een sluitende historie is voorhanden. Alles is tot in de puntjes verzorgt. Recentelijk zijn remschijven en remblokken nog vervangen.

De Audi A4 Cabriolet is van 2008 en daarmee één van de laatst geleverde exemplaren. Uiterst luxe en voorzien van begeerlijke opties. De samenstelling is zoals je het wenst. De zwarte lak - Phantomschwarz Perleffekt - gecombineerd met zwart Nappa lederen bekleding. Ook de sofftop is zwart. Tezamen met de matchromen accenten van de grill, voorruitomlijsting en de spiegelkappen e

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A4 | Zakelijk succes

Bij een succesvolle presentatie draait het niet alleen om de boodschap, maar ook om de verpakking. Hoe goed een verhaal ook is, als het niet boeiend wordt gebracht luistert niemand. Wie zakelijk succes wil uitstralen doet dat met een strak pak, de nieuwste telefoon en natuurlijk een gelikte auto. Een Audi A4 misschien?

Autotest | Audi A4 Zakelijk succes

Audi presenteert de 5e generatie van de A4. De A4 rijdt prima, maar niet beter dan gemiddeld. De techniek is modern, maar niet vooruitstrevend. Het strakke uiterlijk is en blijft het sterkste punt.

Plus

  • smetteloze bouwkwaliteit
  • prima weggedrag
  • doordachte ergonomie

Min

  • niet zo zuinig als beloofd
  • matige prestaties 2.0 TDI (150 pk)
  • karige standaard-uitrusting

Conclusie

Audi presenteert de vijfde generatie van de A4. Zowel op motorisch gebied, als op het gebied van de wegligging is de nieuwe A4 een duidelijke verbetering ten opzichte van de vorige generatie. Ten opzichte van de concurrentie, al dan niet uit eigen huis, is het verschil minder groot. Dat is niet omdat de A4 niet zou deugen, maar vooral omdat de concurrentie zo sterk is.

De techniek is modern, maar nooit innovatief. Alleen de ergonomie is dankzij de virtual cockpit echt vernieuwend. Het sterkste punt van de Audi A4 is en blijft het concept: strakke vormgeving en een smetteloze afwerkingskwaliteit. De Audi A4 blijft daarom dé manier om zakelijk succes kracht bij te zetten.

Deel deze advertentie