Audi A3 Sportback 2.0 FSI Ambiente
€ 2.950,-
Bouwjaar | 06-01-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 302.403 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 49-PX-RX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-01-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 302.403 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 49-PX-RX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | ABS CarXpert |
Contactpersoon | Johan AB |
Adres | Verlengde Oosterdiep OZ 71 |
Postcode | 7884 TG |
Plaats | Barger Compascuum |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 349535 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carxpert-abs.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 214 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 177 x 142 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.290 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.875 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 173 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Staat
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Dit is een nette Audi A3 Sportback 2.0 FSI Ambiente. Erg netjes, zowel van binnen als van buiten. De auto heeft nieuwe ditributie en kan nog vele jaren mee.
= Bedrijfsinformatie =
U bent altijd van harte welkom en de koffie smaakt heerlijk bij ons.
Mocht u graag een voertuig willen komen bewonderen dan is het maken van een afspraak geen verplichting, maar wel aan te raden.
Alle moeite is genomen om de informatie op onze site zo duidelijk mogelijk weer te geven. Een tikfout is echter nooit uit te sluiten. Controleer dus altijd zelf bij aankoop of er zaken zijn die uw beslissing zouden kunnen beinvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A3 e | Een begeerlijk label
Een Audi A3 wordt gekocht om de functionaliteit en om de naam. Met name op zakelijke rijders oefent de naam Audi een onweerstaanbare aantrekkingskracht uit. Dat wordt nog eens versterkt door de strakke vormgeving en moderne techniek. In de basis is een Audi A3 al geen doorsnee auto, maar een exclusief label maakt de aantrekkingskracht nog groter. Maak kennis met het nieuwe topmodel: "40 TFSI e".
De Audi A3 met plug-inhybride aandrijving biedt alleen voordelen boven de conventionele A3. De hybride is stiller, sterker, zuiniger en voordeliger. Het extra gewicht is nauwelijks merkbaar.
Plus
- vlot en zuinig
- prima weggedrag
- voordeliger en beter dan een standaard A3
Min
- alleen compleet met opties
- onhandige en gevaarlijke locatie laad-aansluiting
Conclusie
De Audi A3 is er nu ook als "40 TFSI e". Dit label staat tegelijkertijd voor de sterkste en zuinigste uitvoering van de A3. Dat kan de auto waarmaken dankzij plug-inhybride aandrijving. De combinatie van een benzine- en een elektromotor maakt deze uitvoering van de A3 sneller, stiller, soepeler en zuiniger dan een conventionele versie. Bovendien is de aanschafprijs relatief gunstig dankzij de lage CO2-uitstoot.
In de vorige generatie van de A3 kende de plug-inhybrid techniek nog de nodige nadelen. Die problemen zijn met deze nieuwe versie allemaal opgelost. In een heel enkele situatie is merkbaar dat de hybride zwaarder is dan een standaard A3, maar in de meeste gevallen vertaalt het extra gewicht zich juist in meer rust en stabiliteit. Kortom: de Audi A3 werd al gekozen om het imago, daar komt nu een begeerlijk label bij!