Audi A3 Sportback 1.4 TFSI Attraction Pro Line g-tron AARDGAS
€ 9.950,-
Bouwjaar | 27-10-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 246.041 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 1-XSV-80 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Aardgas |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-10-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 246.041 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 1-XSV-80 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Aardgas |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Wanningen B.V. |
Contactpersoon | B.Baaijens |
Adres | De Wringen 27 |
Postcode | 7984 NL |
Plaats | Dieverbrug |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)521 - 591216 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.opelwanningen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 197 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 431 x 179 x 143 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.255 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 1.820 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 115 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 254 - € 277 per kwartaal
Deze Audi A3 Sportback komt uit 2014, werd geleverd van 01-01-2014 tot 31-12-2015 en kostte toen € 31.676,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2014 op kenteken, is voorzien van een benzine én een cng-motor, heeft een maximum vermogen van 81 kW (110 PK) en een cilinderinhoud van 1395 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 197 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,8 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,0 liter per 100 km en hij weegt 1255 kg. De APK is geldig tot 24-11-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Occasions vanaf € 4500,- worden altijd afgeleverd inclusief:
Basis afleverpakket.
Bent u geïnteresseerd in ons aanbod? Bel ons 0521-591216 of 06-53551520 om vrijblijvend een afspraak te maken voor een bezichtiging en een proefrit!
Ook bij vragen kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A3 e | Een begeerlijk label
Een Audi A3 wordt gekocht om de functionaliteit en om de naam. Met name op zakelijke rijders oefent de naam Audi een onweerstaanbare aantrekkingskracht uit. Dat wordt nog eens versterkt door de strakke vormgeving en moderne techniek. In de basis is een Audi A3 al geen doorsnee auto, maar een exclusief label maakt de aantrekkingskracht nog groter. Maak kennis met het nieuwe topmodel: "40 TFSI e".
De Audi A3 met plug-inhybride aandrijving biedt alleen voordelen boven de conventionele A3. De hybride is stiller, sterker, zuiniger en voordeliger. Het extra gewicht is nauwelijks merkbaar.
Plus
- vlot en zuinig
- prima weggedrag
- voordeliger en beter dan een standaard A3
Min
- alleen compleet met opties
- onhandige en gevaarlijke locatie laad-aansluiting
Conclusie
De Audi A3 is er nu ook als "40 TFSI e". Dit label staat tegelijkertijd voor de sterkste en zuinigste uitvoering van de A3. Dat kan de auto waarmaken dankzij plug-inhybride aandrijving. De combinatie van een benzine- en een elektromotor maakt deze uitvoering van de A3 sneller, stiller, soepeler en zuiniger dan een conventionele versie. Bovendien is de aanschafprijs relatief gunstig dankzij de lage CO2-uitstoot.
In de vorige generatie van de A3 kende de plug-inhybrid techniek nog de nodige nadelen. Die problemen zijn met deze nieuwe versie allemaal opgelost. In een heel enkele situatie is merkbaar dat de hybride zwaarder is dan een standaard A3, maar in de meeste gevallen vertaalt het extra gewicht zich juist in meer rust en stabiliteit. Kortom: de Audi A3 werd al gekozen om het imago, daar komt nu een begeerlijk label bij!