Bouwjaar | 31-08-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 265.392 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 37-RTD-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
€ 6.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-08-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 265.392 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 37-RTD-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jurjens Automotive |
Contactpersoon | M.W. Jurjens |
Adres | Setheweg 14d |
Postcode | 7942 LB |
Plaats | Meppel |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)522 - 855885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/50 R17
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 395 x 174 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.115 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.590 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 288 - € 303 per kwartaal
| Xenon verlichting | LED dagrijverlichting | 2x S-Line | Navigation Plus | 17" S-Line velgen | Automatische airconditioning | Audiosysteem Concert met DSP + subwoofer | Bluetooth telefonie | Stuurwielbediening | Cruise control | Sportstuurwiel | Sportstoelen 1/2 lederen bekleding | Sport Chassis | Zwarte hemelbekleding | 2011 | 265.392 km | EUR 6.900 |
Audi A1 1.6 TDI Pro Line S S-Line (105pk)
Wat een gave verschijning is deze Audi A1. Volledig S-Line uitgevoerd dus zowel exterieur als interieur. Hierdoor heb je de stoere voor- en achterbumper en dikke skirts. De achterbumper en het uitlaatsysteem zijn van een Audi S1 en stralen zeer veel potentie uit. Uiteraard heeft deze A1 xenon verlichting en dat wil je simpelweg aangezien je dan ook de LED dagrijverlichting hebt en de achterlichten zijn voorzien van LED en dat ziet er een stuk beter uit dan standaard halogeen.
Binnenin dus ook S-Line en daardoor beschik je over dikke sportstoelen deels textiel en deels met leder bekleed. Verder een dik S-Line sportwtuurwiel en natuurlijk zwarte hemelbekleding. Dit exemplaar heeft climate control en ook die optie wil je alleen al vanwege de gave bedieningsknoppen. Verder een af fabriek audiosysteem met DSP - digital soundpreocessor - met af fabriek subwoofer en bediening vanaf het stuurwiel. Boven op het dashboard het uitklapbare kleurenscherm voor onder meer bluetooth, audio, menu's en uiteraard navigatie met 3D kaartweergave.
De 1.6 TDI weet flink te presteren, maar combineert dat met zeer lage verbruik cijfers. Met een gemiddeld afgegeven verbruik van slechts 3,9L/100km kreeg hij een groen B-label.
Onlangs ruilden we de Audi A1 in. De auto verkeert in redelijk nette staat, maar heeft wel wat steenslag. Technisch rijdt de auto goed, soms knippert het lampje van de gloeibougies bij de koude start. Bij aan-uit zetten is dat daarna weer weg en rijdt de auto uitstekend. De velgen zijn zeer netjes en de banden verkeren in uitstekende staat.
Alle documentatie is aanwezig evenals één sleutel. Het onderhoud is keurig bijgehouden middels een uitdraai van de erkende d
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!