Bouwjaar | 07-01-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 188.627 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 20-PDD-5 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-01-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 188.627 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 20-PDD-5 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf R. Meijer |
Contactpersoon | Rudolf Meijer |
Adres | Industrieweg 3 |
Postcode | 7944 HT |
Plaats | Meppel |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)522 - 785249 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autovanmeijer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/45 R16
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 395 x 174 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.100 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.575 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Het is een auto die is ontworpen om niet alleen functioneel te zijn, maar om bovendien uitstekende prestaties neer te zetten. De aandrijving van deze Audi wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. De sportstoelen zorgen ervoor dat u goed en comfortabel zit, ook als het gas erop gaat. Het verbruik van deze auto is onder meer zo laag omdat er een start-stop systeem wordt toegepast. In deze auto profiteert u onder andere ook van: sportonderstel, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. De cruise control zorgt voor een prettige, gelijkmatige koers en minder brandstofgebruik. Natuurlijk behoren navigatiesysteem, sportstuurwiel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer ook tot de uitrusting van deze complete auto.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Audi A1 samen. Op een helling houdt hill hold control de handrem vast totdat u weer gas geeft.
Proefrit maken? Bel ons en we zetten 'm voor u klaar!
= Bedrijfsinformatie =
Al onze geadverteerde auto's worden aangeboden tegen meeneemprijzen. ( Rijklaar)
Extra Garantie, financieren en verzekeren is in overleg mogelijk vraag naar de voorwaarden
Optioneel:
Afleveringspakket € 495,- bestaande uit:
- Nieuwe APK (indien nog minder als 6 maand resterend)
- Afleveringsbeurt
Bel voor meer informatie. 0522-785249
Rudolf Meijer : 06-54227129 ( Whatsapp )
Jordy Kooiker : 06-10520440 ( Whatsapp )
E- mail: info@autovanmeijer.nl
Kijk voor meer occasions op : Www.autovanmeijer.nl
Inruil van uw huidige auto is altijd mogelijk
Helaas zijn wij niet altijd in staat om aanwezig te zijn. Voorkom teleurstelling en neem daarom altijd contact met ons op alvorens u ons bezoekt
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!