Alfa Romeo Stelvio 2.9 V6 AWD QUADRIFOGLIO
€ 49.950,-
Bouwjaar | 2018 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 130.265 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-872-BV Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.891 cc |
Vermogen | 375 kW (511 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2018 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 130.265 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-872-BV Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.891 cc |
Vermogen | 375 kW (511 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Vieto B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 40 |
Postcode | 7921 JJ |
Plaats | Zuidwolde Dr |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)528 - 374183 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vieto.nl/occasions |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Het is een auto die er nog jaren tegenaan kan, deze Alfa romeo Stelvio die 130265 kilometer op de teller heeft staan. De uitstekende prestaties van deze auto komen van de zescilinder motor en de automatische transmissie. Het lederen interieur voegt stijl en allure toe. Deze Alfa romeo Stelvio heeft verwarmbare voorstoelen, voor zowel bestuurder als bijrijder. Volop licht en ruimtelijk gevoel geeft het elektrische bediende glazen panoramadak. Een handige voorziening op deze auto is de elektrische achterklep die u op afstand kunt openen. Stramme vingers krijgen 's winters een VIP-behandeling van het verwarmd stuurwiel. De gasontladingslampen van de xenonverlichting zorgen voor een krachtige en heldere lichtbundel. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 20 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, LED-achterlichten, elektrisch bediende ramen en start-stopsysteem.
De achteruitrijcamera laat duidelijk zien hoeveel ruimte u nog heeft bij het inparkeren. Zo kan muziek in de auto klinken: het high performance audiosysteem levert topklasse geluid! Er is geen bestemming die het aanwezige navigatiesysteem met harde schijf niet kent. Dat rijdt lekker! De electronic climate control zorgt voor een prettige binnentemperatuur. Het audiosysteem bedient u blind met behulp van de audiobesturing op het stuur. Veilig en praktisch! En deze auto heeft ook DAB ontvangst, regensensor, cruise control en automatisch dimmende spiegels als standaard uitrusting.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Het Lane-keeping systeem garandeert dat u zich niet onverhoeds buiten de lijnen van de rijstrook begeeft. Forward collision warning waarschuwt voor een kop-staart botsing. U bent mede dankzij Abs - anti blokkeer systeem met brake assistant en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.
Als u meer wilt weten over deze Alfa romeo, dan vertellen we u dat graag. Belt of mailt u ons vandaag nog?
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo Stelvio | De laatste der mechanen
Alfa Romeo verandert. Het merk maakt tegenwoordig deel uit van de Stellantis Groep waar ook Fiat, Opel, Peugeot en Citroën onder vallen. Dat betekent dat Alfa Romeo toegang heeft tot de modernste techniek en dus is het tijd om afscheid te nemen van puur mechanische aandrijving. Voor dat zover is ondergaat de Stelvio echter nog een laatste facelift.
De Alfa Romeo Stelvio is een van de weinige auto's in zijn soort zonder elektrische assistentie. Dat maakt de Stelvio mechanisch en puur, maar daar betaalt de bestuurder een hoger prijs voor.
Plus
- uitstekend weggedrag voor een SUV
- sterke motor (indien geprovoceerd)
Min
- hoog verbruik
- verouderde veiligheidsvoorzieningen
Conclusie
Toen Alfa Romeo de Stelvio in 2017 introduceerde was het zonder twijfel de meest sportieve SUV in zijn klasse. In de tussentijd is er echter veel veranderd. Inmiddels hebben de meeste grote SUV's plug-inhybride aandrijving en daarmee presteren ze beter, terwijl ze voordeliger zijn in aanschaf en gebruik.
De Stelvio zet daar met de puur mechanische opzet een lichter gewicht tegenover en dat komt het weggedrag ten goede. Bovendien zijn de veiligheidssystemen relatief eenvoudig en daarom bemoeien ze zich nauwelijks met het rijden. De klassieke techniek en de bijbehorende hoge CO2-belasting maken de Stelvio zo kostbaar, dat alleen de echte liefhebber die prijs nog wil betalen. Daarmee is de Stelvio de laatste der mechanen.