Alfa Romeo Mito 1.4 Distinctive
€ 3.999,-
Bouwjaar | 25-06-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 142.154 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | JX-319-H Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-06-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 142.154 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | JX-319-H Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Handelsonderneming M. Hinderiks |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Columbusstraat 7 |
Postcode | 7825 VP |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 573613 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 15254647 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mhinderiks.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 12,3 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4063 x 1720 x 1453 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.055 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.155 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Alfa mito 1.4 benzine
Distributieriem vervangen zie foto
Loopt rijdt schakelt perfect
Heeft wel paar gebruik sporen
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij auto handel
M .Hinderiks
U kunt bij ons kopen en gelijk meenemen
INTERESSE ALTIJD CONTACT VOOR VERTREK OP NEMEN !!!
Wij doen niet aan garantie !!!
(het is zo mee geen garantie)
www.mhinderiks.nl
KIJK OOK OP ONZE SITE
+ - ALTIJD 30 OCCASION OP VOORRAAD
wij zijn een . RDW . CARGO . NAP . erkend auto-bedrijf
VERKOOP 0644474085
Inkoop 0615254647
INRUIL BIJNA ALTIJD MOGELIJK
OOK MET BIJ BETALING AAN ONZE KANT
IN EN VERKOOP VAN ALLES WAT RIJDT
CONTACT ONS
whats App
bellen MOBIEL 0644474085
KANTOOR 0591-573613
OPENINGSTIJDEN
MAANDAG TOT VRIJDAG 9:00 TOT 17:00
ZATERDAG 10:00 TOT 14:00
ZONDAG GESLOTEN
WEBSITE www.mhinderiks.nl
MOBIEL EN WHATSAPP
(( 06-44474085))
ons bezoek adres
Columbusstraat 7
7825 VP Emmen
Wij geven geen GARANTIE !!!!
PROEFRIT JA MOGELIJK
als u de auto aanstaat en we zijn het over alles eens rijden maar
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet
Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.
De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.
Plus
- levendig karakter
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.
Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.
De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.