Alfa Romeo Mito 1.3 JTDm ECO Essential dpf problem export only
€ 1.400,-
Bouwjaar | 03-09-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 237.709 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 68-SBF-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.248 cc |
Vermogen | 62 kW (84 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-09-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 237.709 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 68-SBF-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.248 cc |
Vermogen | 62 kW (84 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | P.C.C. Export Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Coevorderstraatweg 31c 1 |
Postcode | 7917 PP |
Plaats | Geesbrug |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 25030279 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.pcc-exportcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 12,5 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 172 x 145 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.125 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.710 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 95 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik in de stad: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3 l/100km (1 op 33,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 288 - € 303 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Ne ocupam de hartii de export, atat rmorca , fie placi cu asigurare . Remorca hartie de export € 20.- cu asigurare € 150.-
Dbamy o dokumenty eksportowe zarowno przyczepy jak i tablice zubezpiecxeniem. Przycz epa eksportowa pieprowa € 20,- zubezpieczeniem € 150,-
We take care of export papiers both trailer or plates with incurance export paper trailer € 20.- With insurance € 150.-
Wir kummern uns um die autfuhrpapiere sowohl anhanger als auuch kennzeichen mit versicherung aufuhrpapier fur anhanger € 20. mit versicherung € 150.-
Wenn sie fragen haben konnen sie uns anrufen +31625030279
Jesli masz jakies +31625030279
Daca aveti intrebari ne puteti suna +31625030279
WANNEER ER GEEN NAP LOGO BIJ DE ADVERTENTIE STAAT KUNNEN WE DE KM STAND NIET GARANDEREN U EIGEN
IF THERE IS NO NAP LOGO IN THE ADVERTISEMENT , WE CANNOT GUARANTEE THE MILEAGE
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet
Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.
De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.
Plus
- levendig karakter
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.
Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.
De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.