Alfa Romeo Mito 0.9 TwinAir Distinctive

€ 6.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-07-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 101.089 km
Deuren 3
Kenteken 00-XSN-7 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 875 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Alfa Romeo Mito 0.9 TwinAir Distinctive


€ 6.999,-

Algemeen

Bouwjaar 26-07-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 101.089 km
Deuren 3
Kenteken 00-XSN-7 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 875 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam RTO autoservice
Contactpersoon P Gort.
Adres Zuiderdiep 408
Postcode 7876 AW
Plaats Valthermond
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)599 - 727012 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rtoautoservice.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Alfa Romeo MiTo 0.9 TwinAir Distinctive


- Kenteken: 00-XSN-7
- Merk: Alfa Romeo
- Model: MiTo
- APK tot: 16-01-2025
- Tellerstand: 101089 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2012
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 875 cc
- Aantal cilinders: 2
- Motorcode: 312A2000
- Vermogen: 63 kW / 86pk
- Ledig gewicht: 1105 kg
- Max. trekgewicht: 500 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 4.2 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 406 cm
- Hoogte: 1453 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Achterruitwisser
- Achterspoiler
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Getint glas
- Lichtmetalen velgen 16"
- Metaalkleur
- Park Distance Control
- Parkeersensor achter
- Sportvelgen

Infotainment

- Navigatiesysteem
- Radio CD speler
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Achterbank neerklapbaar
- Airco
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Microvezel bekleding
- Middenarmsteun voor
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk

Overige

- 5-persoons uitvoering
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes


Dit is een auto die is ontworpen voor uw comfort. Deze Alfa Romeo MiTo van het bouwjaar 2012 heeft 101089 kilometer op de teller staan. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde versnellingsbak. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 16 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, getint glas, in delen neerklapbare achterbank, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor.

Deze Alfa Romeo is voorzien van knoppen op het stuur om het navigatiesysteem en het audiosysteem te bedienen. Een plekje vinden in de binnenstad is één, inparkeren is twee. Voor dat laatste heeft deze Alfa Romeo MiTo prima parkeersensoren die u een handje helpen. De cruise control zorgt voor een mooie, gelijkmatige snelheid die u zelf instelt. Dat is relaxt! Met de aanwezige airconditioning bepaalt u zelf het binnenklimaat. De uitrusting van deze Alfa Romeo is met lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, isofix-aan

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet

Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.

Autotest | Alfa Romeo MiTo Vergeet mij niet

De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.

Plus

  • levendig karakter

Min

  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.

Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.

De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.

Deel deze advertentie