Alfa Romeo 145 2.0-16V T.SPARK QV .
€ 3.500,-
Bouwjaar | 23-04-1998 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 290.000 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | TG-JN-99 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.970 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-04-1998 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 290.000 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | TG-JN-99 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.970 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Martin Willems |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rademakerstraat 11 |
Postcode | 7881 JX |
Plaats | Emmer Compascuum |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 352212 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.martinwillems.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Hatchback (3-drs)
Modelreeks: nov 1995 - jun 1998
Technische informatie
Koppel: 187 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 51 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 211 km/u
Maten
Wielbasis: 254 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.252 kg
Laadvermogen: 513 kg
GVW: 1.765 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 350 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
20 jaar in bezit geweest van een liefhebber, keurige auto, inmiddels een zeldzame verschijning in deze uitvoering en zeker een waardevolle investering in de toekomst. Auto wordt zo verkocht in deze staat. complete historie is aanwezig incl aankoop nota etc. Deze italiaanse GTI is een genot om mee te rijden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo 145 | Laatste kans
De introductie van een nieuw model maakt het oude minder aantrekkelijk. De resterende exemplaren van de voorganger worden daarom vaak goedkoop aangeboden. Zo ook met de Alfa Romeo 145, die sinds de komst van de 147 niet meer wordt geproduceerd. De Alfa Romeo importeur en de dealers hebben nog een behoorlijk aantal 145's staan die voor de gelegenheid rijker worden aangekleed en goedkoper worden aangeboden. Is dit het moment om toe te slaan?
Rationeel is de Alfa Romeo 145 nauwelijks goed te praten. Matige kwaliteit een een hoge prijs. Maar het uiterlijk, de uitrusting en de rijkwaliteiten maken veel goed.
Plus
- onconventioneel ontwerp
- vlot en zuinig
- gevoel iets bijzonders te rijden
Min
- onwennig onderstel
- twijfelachtige afwerkingskwaliteit
Conclusie
In getallen uitgedrukt komt de Alfa Romeo 145 1.9 JTD goed uit de bus. Voor een ontwerp uit 1994 is de basisuitrusting royaal te noemen met onder andere twee airbags, ABS, elektrisch bedienbare zijruiten, breedstralers, een heerlijk dieselaggregaat en een set remmen die nooit teleur zal stellen. Twijfels over de afwerkingskwaliteit en het onderstel maken het dat de auto toch niet meer dan een voldoende scoort.
Na een dag rijden is het duidelijk dat er niets mis is met de 145, maar dat andere auto's hetzelfde doen tegen een lagere prijs. Dergelijke auto's zijn echter niet gezegend met het prachtige pak waarmee Alfa Romeo de 145 heeft aangekleed en geven niet het gevoel iets exclusiefs te rijden. Het is aan de Alfa Romeo-dealer dat verschil te overbruggen met een gepast aanbod. Juist met de introductie van de Alfa Romeo 147 is daar nu alle ruimte voor.