![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 17-02-2006 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 319.354 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 03-SL-DB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 1.748,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-02-2006 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 319.354 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 03-SL-DB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | van Leeuwen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kapitein Nemostraat 18 |
Postcode | 7821 AC |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 820350 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanleeuwenemmen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov 2005 - mei 2007
Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.379 kg
Laadvermogen: 581 kg
GVW: 1.960 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 154 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 508 - € 531 per kwartaal
Nederlands:
"Dit is een NETTO meeneem prijs, dus zoals de auto er staat met bestaande APK.
APK is verlopen! Auto gaat zo mee!"
Duits:
"Dies ist ein NETTO-Mitnahmepreis, also wie das Auto da steht mit bestehendem TÜV.
Der TÜV ist abgelaufen! Auto geht so mit!"
Frans:
"Ceci est un prix NET pour emporter, donc tel que la voiture se trouve avec le contrôle technique existant.
Le contrôle technique est expiré ! La voiture part comme ça !"
Oekraïens:
"?? ?????-???? ??? ?????????, ????? ?????????? ? ???? ?????, ? ????? ??? ??????????? ? ???????? ????????? ???????.
???????? ????????????! ?????????? ??? ???!"
Pools:
"Jest to cena NETTO do zabrania, wiec tak jak samochód stoi z istniejacym przegladem technicznym.
Przeglad techniczny jest niewazny! Samochód jest sprzedawany tak!"
Engels:
"This is a NET take-away price, as the car stands with the existing MOT.
The MOT has expired! The car goes as is!"
Bulgaars:
"???? ? ????? ???? ?? ???????, ???? ?? ????? ???? ??????????? ??? ????????????? ?????????? ???????.
???????????? ??????? ? ???????! ??????????? ?? ????? ????!"
= Bedrijfsinformatie =
De auto komen bekijken? Dat kan! U vindt ons aan de Kapitein Nemostraat 18 in Emmen.
Bellen alvorens u bij ons langs komt heeft onze voorkeur om teleurstelling te voorkomen.
Openingstijden:
Maandag t/m Vrijdag: 09:00 uur tot 18:00 uur.
Zaterdag: 08:30 uur tot 17:00
Zondag gesloten.
Telefoon: 0591-820350
E-mail: verkoop@vanleeuwenemmen.nl
Disclaimer
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook.
Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt u contact opnemen met de adverteerder (Tel: 0591-820350).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V50 DRIVe | Einde of nieuw begin?
De Volvo V50 is razend populair onder leaserijders. Al vele jaren is dit een verkoopsucces voor Volvo. De V50 is zelfs al zo lang op de markt dat het voor veel leaserijders tijd is om een volgende auto uit te kiezen. En alhoewel menigeen tevreden is met de V50, wordt de volgende auto toch een andere. Volvo's succesnummer voldoet namelijk niet aan de milieueisen van de werkgever. Tenminste, tot nu toe, want de Volvo V50 is er nu ook in een uiterst milieuvriendelijke "DRIVe"-uitvoering. Reden genoeg om opnieuw voor Volvo te kiezen?
![Autotest | Volvo V50 DRIVe Einde of nieuw begin?](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/2395/volvo-v50-16d-summum-drive-startstop.jpg)
De DRIVEe is een zuinige versie van de Volvo V50. De prestaties zijn voldoende en het weggedrag zelfs beter dan gebruikelijk. Het Scandinavische design is daarmee voordeliger in aanschaf en gebruik.
Plus
- vlot en toch zeer zuinig
- zeer veilig
- prima klank audiosysteem
Min
- start/stop systeem werkt niet onmerkbaar
- weinig bagageruimte (voor een stationcar)
- omslachtige procedure opklappen achterbank
Conclusie
Is de komst van DRIVe voldoende reden om opnieuw voor een Volvo V50 te kiezen? Zonder twijfel. Wie nu een zwaar gemotoriseerde V50 rijdt zal de 1.6D al een stapje terug ervaren, maar ook deze extra zuinige dieselmotor presteert verdienstelijk. Sterker nog: dankzij alle aanpassingen is het weggedrag verbeterd!
Daarnaast behoudt de V50 ook als DRIVe alle sterke punten die de auto zo populair maken: Scandinavisch design, beschaafde afmetingen en natuurlijk heel veel veiligheid.