Volkswagen Golf Cabriolet 1.8 Trendline | Leer | Cruise Control | LMV | Sportstoelen | e distributieriem | APK tot 23-06-2025 | 2e Pinksterdag open op afspraak
€ 3.245,-
Bouwjaar | 14-09-2000 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 191.026 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 14-GB-XF Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Volkswagen Golf Cabriolet 1.8 Trendline | Leer | Cruise Control | LMV | Sportstoelen | e distributieriem | APK tot 23-06-2025 | 2e Pinksterdag open op afspraak
€ 3.245,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-09-2000 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 191.026 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 14-GB-XF Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Hoff |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Europaweg 76B |
Postcode | 7761 AJ |
Plaats | Schoonebeek |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 12547837 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohoff.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr 1998 - okt 2000
Modelcode: III, 1E
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,5 s
Topsnelheid: 163 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 418 x 170 x 141 cm
Wielbasis: 248 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.115 kg
Laadvermogen: 485 kg
GVW: 1.600 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 185 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 10
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Zeer nette en goed rijdende VW Golf Cabrio. Hij is voorzien van een nieuwe distributieriem, onderhoudsbeurt en de APK is geldig tot 23-06-2025! Wij werken uitsluitend op afspraak, bel ons dus om uw bezoek naar wens af te stemmen, ook 's avonds en in het weekend. Tel. 06-12547837 of via whatsapp wa.me/31612547837
Zodra de zon zich laat zien, kunt je heerlijk genieten achter het stuur van deze cabriolet. Alle technologie in de Volkswagen Golf Cabriolet is er op gericht om jouw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. Dit mooie exemplaar komt uit 2000. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat zie je ook aan deze Golf Cabriolet. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. De hoogwaardige, lederen bekleding benadrukt de kwaliteit van deze Volkswagen. Uitstekende zitsteun en een strakke look? Daar zorgen de sportstoelen voor! Tot de voorzieningen van deze auto behoren warmtewerend glas, neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bediende ramen en metallic lak.
Met deze auto ben je ontspannen onderweg dankzij de cruise control. Deze auto is voorzien van lederen stuur en versnellingspook en centrale portiervergrendeling.
Tevens wordt deze auto geleverd met het tellerrapport van Nationale Autopas. Cabrio rijden is vrijheid voelen. Bel gauw voor een afspraak en maak een proefrit!
= Bedrijfsinformatie =
** 2e Pinksterdag open op afspraak!! **
Leuk dat u kijkt naar onze auto! INRUIL van uw auto, motor, caravan of boot? Graag! Vragen? Bel of Whatsapp ons: 06-12547837
Het reserveren van een auto is in overleg mogelijk, een afspraak voor een proefrit is niet automatisch een reservering voor de betreffende auto!
De prijs is op basis van een netto meeneemprijs. Dat betekent dat deze prijs inclusief BTW is (tenzij het een BTW grijskenteken/bedrijfswagen betreft) en direct rijklaar is.
Verder is de prijs altijd inclusief geldige APK, tenaamstelling van uw nieuwe auto en het vrijwaren van uw inruilauto. Wij hanteren geen afleverkosten. Mocht uw nieuwe au
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.