vorige 318 van 1.313 volgende

Volkswagen Golf 1.6 Trendline | e APK | Trekhaak

€ 1.248,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 12-03-1998
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 292.861 km
Deuren 5
Kenteken TB-VS-39 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.595 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Volkswagen Golf 1.6 Trendline | e APK | Trekhaak


€ 1.248,-

Algemeen

Bouwjaar 12-03-1998
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 292.861 km
Deuren 5
Kenteken TB-VS-39 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.595 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Leeuwen Auto's Assen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Spanjelaan 4
Postcode 9403 DP
Plaats Assen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)592 - 700700 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanleeuwenassen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Hatchback (5-drs)
Modelreeks: nov 1997 - mei 2000
Modelcode: IV, 1J

Technische informatie
Koppel: 145 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 188 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 174 x 146 cm
Wielbasis: 251 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.107 kg
Laadvermogen: 563 kg
GVW: 1.670 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 570 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 185 g/km
Emissieklasse: Euro 2

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,6 l/100km (1 op 9,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 5
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Nu aangeboden, Volkswagen Golf 1.6 Trendline!

Deze auto word afgeleverd met een nieuwe APK en beschikt over 2 sleutels, N.A.P. rapport en alle boekjes.
Kwa opties heeft deze auto een trekhaak, elektrische ramen en een radio.

Deze occasion is te bezichtigen bij ons aan de Spanjelaan 4 in het mooie Assen.

Bij ons kunt u alles inruilen, uiteraard uw huidige auto maar ook uw caravan, camper, motorfiets, scooter, brommobiel of boot! Ook zonder APK of met schade.
Neem gerust eens contact op met een van onze verkopers voor een vrijblijvend voorstel, dit kan ook via Whatsapp via +31592700700.

Standaard worden onze occasions rijklaar aangeboden ( tenzij expliciet aangegeven ), daarnaast bieden wij afleverpakketen aan,
Hierbij onze mogelijkheden:

Van Leeuwen basis: € 195,-
o Nieuwe APK inclusief voortkomende kosten.
o Tenaamstelling nieuwe auto.
o Vrijwaren inruilauto.

Van Leeuwen comfort: € 295,-
o Nieuwe APK inclusief voortkomende kosten.
o Tenaamstelling nieuwe auto.
o Vrijwaren inruilauto.
o Nieuwe olie.
o Nieuw oliefilter.
o Overige vloeistoffen controleren en eventueel bijvullen.
o 1 maand garantie op draaiende delen motor en versnellingsbak.

Van Leeuwen premium: € 595,-
o Nieuwe APK inclusief voortkomende kosten.
o Tenaamstelling nieuwe auto.
o Vrijwaren inruilauto.
o Onderhoudsbeurt volgens schema.
o 3 maanden/10.000 KM volledige garantie.

Deze auto financieren? Ook dit is mogelijk.

Uiteraard bent u vrij om zonder afspraak langs te komen, echter raden wij wel altijd aan om even te bellen voor vertrek om teleurstelling te voorkomen.
Een afspraak is snel gemaakt via 0592 700 700.

Tot snel!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie