Toyota C-HR 2.0 Hybrid Business GR-Sport 184PK ACCCAMNAVISPORTIEF

€ 33.950,-

Bouwjaar 21-02-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 16.905 km
Deuren 5
Kenteken X-635-VT Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.987 cc
Vermogen -

Toyota C-HR 2.0 Hybrid Business GR-Sport 184PK ACCCAMNAVISPORTIEF


€ 33.950,-

Algemeen

Bouwjaar 21-02-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 16.905 km
Deuren 5
Kenteken X-635-VT Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.987 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ben Bakker Auto`s
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kapitein Nemostraat 46
Postcode 7821 AC
Plaats Emmen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)591 - 659655 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.benbakkerautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt 2022 - dec 2023

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 80 kW (109 PK)
Vermogen brandstofmotor: 113 kW (154 PK)
Koppel: 202 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 43 liter
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 180 x 156 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.460 kg
Laadvermogen: 470 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 128 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Deze Toyota C-HR 2.0 Hybrid Business GR-Sport biedt alles wat u van een auto verlangt. Deze auto komt uit 2022 en heeft slechts 16.905 kilometer gereden. Zuinig, slim en milieuverantwoord! Deze hybride auto combineert een verbrandingsmotor en een elektromotor: voordelig rijden en gunstig in onderhoud. Koude start? Niet met de verwarmbare voorstoelen! Tot de uitrusting van deze Toyota behoren ook 19 inch lichtmetalen velgen, Full LED koplampen, sportonderstel, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.

De achteruitrijcamera kijkt en ziet alles! Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Slimme spraakbesturing herkent gesproken opdrachten en voert ze uit. De conditie van deze auto is 24/7 inzichtelijk dankzij Connected Services. De geluidskwaliteit aan boord is 'next level' dankzij het high performance audiosysteem (JBL). En deze auto heeft ook full map navigatiesysteem, automatische airconditioning, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel als standaard uitrusting.

Specificaties van deze mooie GR-Sport uitvoering:

Exterieur:
- Parelmoer witte lakt met Astral Black 202 solid zwart dak (Night Sky Black 209 Metallic dak bij carrosseriekleur Night Sky Black 209 Metallic)
- Pianozwart ornament op zijbumper, mistlamp en achterreflector
- Donkergrijze grille en pianozwarte sierlijst onderkant raam
- Donkere koplampbehuizing
- Dorpellijsten GR SPORT
- GR Sport type pianozwarte spoilerlip aan voorzijde

Interieur:
- Afwerking bovenkant dashboard en middenconsole zwart soft-touch, afwerking bovenkant dashboardrand in Cool Silver
- Bekleding zwart leder/alcantara met rode en grijze accenten
- Elektrisch 8-weg verstelbare bestuurdersstoel
- GR SPORT type startknop
- Stuurwiel met geperforeerd leder en rode stiksels

Banden & Velgen:
- Gepolijste 19" lichtmetalen velgen met sportieve 225/45R19 banden
- Sportieve afstelling onderstel (o.a. veren, dempers en stuurbekrachtiging)

We laten u deze auto graag helemaal zien. Belt u ons voor een afspraak?

Voor de gehele

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker

De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?

Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker

Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.

Plus

  • vlot en levendig
  • echt meerwaarde boven standaard hybride
  • onderscheidende vormgeving

Min

  • geen achterruitenwisser
  • Matige hoofdruimte achterin
  • Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)

Conclusie

Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.

Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!

Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.

Deel deze advertentie