Bouwjaar | 30-06-2005 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 242.962 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 25-RN-LL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
€ 1.748,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2005 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 242.962 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 25-RN-LL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Leeuwen Auto's Assen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Spanjelaan 4 |
Postcode | 9403 DP |
Plaats | Assen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)592 - 700700 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanleeuwenassen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2005
Technische informatie
Koppel: 120 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,3 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 403 x 166 x 144 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 974 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.499 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 153 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Schade: schadevoertuig (niet rijklaar)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Nu in de voorraad en per direct leverbaar, deze mooie en nette Peugeot 206 SW!
Deze auto is bij binnenkomst voorzien van een nieuwe APK en een nieuwe accu!
Hij staat goed op zijn banden en is compleet met N.A.P. rapport, 2 sleutels en alle boekjes.
Uitgevoerd met onder andere licht metalen velgen, airco en elektrische ramen.
Deze occasion is te bezichtigen bij ons aan de Spanjelaan 4 in het mooie Assen.
Bij ons kunt u alles inruilen, uiteraard uw huidige auto maar ook uw caravan, camper, motorfiets, scooter, brommobiel of boot! Ook zonder APK of met schade.
Neem gerust eens contact op met een van onze verkopers voor een vrijblijvend voorstel, dit kan ook via Whatsapp via +31592700700.
Standaard worden onze occasions rijklaar aangeboden ( tenzij expliciet aangegeven ), daarnaast bieden wij afleverpakketen aan,
Hierbij onze mogelijkheden:
Van Leeuwen basis: € 195,-
o Nieuwe APK inclusief voortkomende kosten.
o Tenaamstelling nieuwe auto.
o Vrijwaren inruilauto.
Van Leeuwen comfort: € 295,-
o Nieuwe APK inclusief voortkomende kosten.
o Tenaamstelling nieuwe auto.
o Vrijwaren inruilauto.
o Nieuwe olie.
o Nieuw oliefilter.
o Overige vloeistoffen controleren en eventueel bijvullen.
o 1 maand garantie op draaiende delen motor en versnellingsbak.
Van Leeuwen premium: € 595,-
o Nieuwe APK inclusief voortkomende kosten.
o Tenaamstelling nieuwe auto.
o Vrijwaren inruilauto.
o Onderhoudsbeurt volgens schema.
o 3 maanden/10.000 KM volledige garantie.
Deze auto financieren? Ook dit is mogelijk.
Uiteraard bent u vrij om zonder afspraak langs te komen, echter raden wij wel altijd aan om even te bellen voor vertrek om teleurstelling te voorkomen.
Een afspraak is snel gemaakt via 0592 700 700.
Tot snel!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.