Land Rover Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE 1e eigenaar 125.491km 259PK DEALERONDERHOUDEN Topstaat
€ 29.950,-
Bouwjaar | 11-03-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 125.491 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 5-ZSG-09 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 190 kW (259 pk) |
Land Rover Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE 1e eigenaar 125.491km 259PK DEALERONDERHOUDEN Topstaat
€ 29.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-03-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 125.491 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 5-ZSG-09 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 190 kW (259 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Klencke Auto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | James Cookstraat 14D |
Postcode | 7825 AN |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 37449698 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/65 R19
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 485 x 207 x 178 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.083 kg
Laadvermogen: 917 kg
GVW: 3.000 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 182 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 663 - € 711 per kwartaal
Keurige Land Rover Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE Sport Dynamic met slechts 125.491km
RECHTSTREEKS VAN 1E EIGENAAR
Heerlijke 3.0 TDV6-cilinder motor met 258PK gekoppeld aan een automatische transmissie. Van 0 naar 100 in slechts 7,6 seconden
Volledig dealeronderhouden bij Land Rover dealer Romijn te Den Haag. Complete onderhoudshistorie aanwezig
Distributieriem vervangen bij 105.166km op 1 maart 2022. Laatste onderhoudsbeurt bij 115.962km op 8 maart 2023
Prachtige kleurstelling; grijsmetallic met een zwart lederen interieur
APK tot 12 maart 2025
De nagenoeg full options uitrusting van deze Land Rover Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE Sport Dynamic bestaat onder andere uit :
- Achteruitrijcamera
- Achterbank verwarmbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun
- Audio installatie high end
- AWD 4x4
- Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Bi-xenon koplampen
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Comfortstoelen met stoelverwarming
- Cruise control
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Elektrisch verstelbare voorstoelen met geheugen
- Elektrisch verstelbare stoel(e) met geheugen
- Getint glas
- ISOFIX
- Keyless start
- Koplampen adaptief
- Lederen bekleding
- Lichtmetalen velgen 21inch
- Luxe lederen bekleding
- Multimedia aansluiting
- Navigatiesysteem full map
- Parkeersensoren voor- en achter
- Radio cd speler
- Regensensor
- Sportonderstel
- Stoelverwarming
- Stuurwiel multifunctioneel
- Verwarmde achterbank
- Voorstoelen verwarmd
- 4X4 AWD
- GEEN Trekhaak, met trekhaak afleveren is uiteraard geen probleem
UNIEK; van eerste eigenaar en slechts 125.000km, origineel Nederlands geleverde Range Rover en volledig dealeronderhouden !
= Bedrijfsinformatie =
KlenckeAuto sinds 2008
Inmiddels al meer dan 1.000 auto's verkocht !
Wij berekenen geen afleverkosten
Inruil van uw auto, motor, caravan, boot etc etc etc is altijd
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!