Bouwjaar | 30-06-2022 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-986-NT Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2022 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-986-NT Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Jaap Dik |
Contactpersoon | Erik Dik |
Adres | Azieweg 17 |
Postcode | 9407 TC |
Plaats | Assen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)592 - 345793 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jaapdik.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt 2021 - 2024
Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aandrijving
Actieradius: 278 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 11,7 s
Topsnelheid: 130 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 475 x 185 x 188 cm
Wielbasis: 298 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.713 kg
Laadvermogen: 607 kg
GVW: 2.320 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 50 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 64 km actieradius per uur, compleet vol in 4 uur en 33 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 100 kW, 365 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 24 minuten
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 20 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Garantie: 3 maanden
Garantie: 6.000 km
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 13:53
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 02:16
Bruikbare accucapaciteit: 47.5 kWh
Ingeschatte actieradius: 240 km
Ingeschat verbruik: 22.92 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 206 km
Actieradius praktijk winter: 178 km
Verbruik praktijk zomer: 22.55 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 27.02 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 200 kWh/100km
Hij levert uitstekende prestaties en doet dat met zorg voor het milieu. Maar tegelijk is de Citroën ë-Berlingo XL ook gewoon een auto die u volop ruimte en comfort biedt. U wordt actief onderdeel van de energietransitie met de elektromotor. De auto is van het bouwjaar 2022 en is van de eerste eigenaar. De bagageruimte is toegankelijk via een comfortverhogende elektrische achterklep. Het passagiersgedeelte van deze personenauto is voorzien van een schuifdeur. Dat betekent een royale instap zonder openslaande portieren! Verder is de Citroën uitgerust met: LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en verstelbare lendensteunen.
Rij- en route-info wordt perfect in beeld gebracht door het digitale dashboard. Ingericht op Connected Services, voor een nog veiligere en comfortabelere rit. Even muten, een andere zender of track kiezen? Geen gerommel, het gaat moeiteloos met de audiobediening op het stuur. Met de DAB-ontvanger luistert u naar glasheldere digitale radio. Parkeerplekken worden er niet ruimer op. Maar met de aanwezige parkeersensoren krijgt u deze Citroën ë-Berlingo XL zonder problemen op z'n plaats. De Citroën is standaard voorzien van: regensensor, cruise control, airconditioning, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en centrale deurvergrendeling met
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Berlingo | Met de stroom mee?
De Citroën Berlingo is al drie generaties een succes. Omdat de Berlingo een personenauto op basis van een bedrijfsauto is, biedt de Berlingo heel veel ruimte tegen een scherpe prijs. Nu is de Berlingo er ook als elektrische auto. Biedt ook de "e-Berlingo" heel veel ruimte voor weinig geld?
De Citroen e-Berlingo is een zeer ruime gezinsauto met elektrische aandrijving. Helaas is het prijsverschil met andere elektrische auto's klein, waardoor het gebruikelijke voordeel komt te vervallen.
Plus
- extreem ruim
- voordelig per kilometer
- vlot en comfortabel
Min
- matige geluidskwaliteit audiosysteem
- niet voordeliger dan een luxe elektrische personenauto
Conclusie
Biedt de Citroën e-Berlingo veel ruimte voor weinig geld? Helaas niet. Dat is omdat de prijs van de batterij bepalend is voor de prijs van een elektrische auto. De e-Berlingo is voorzien van een forse batterij (50 kWh) en ook nog eens van heel veel luxe. Daarom is het prijsverschil met meer conventionele elektrische auto's gering. Sterker nog: er zijn elektrische auto's die een beduidend groter bereik hebben en minder kosten.
De e-Berlingo blijft echter in het voordeel als het puur om de ruimte gaat, zeker wanneer wordt gekozen voor de variant met lange wielbasis. In vergelijking met de Berlingo met benzine- of dieselmotor is de e-Berlingo veel voordeliger per kilometer en natuurlijk uitstootvrij.