Bouwjaar | 15-09-2016 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 96.525 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | XB-520-P Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.480 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
€ 59.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-09-2016 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 96.525 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | XB-520-P Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.480 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | JHL AUTOMOTIVE |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Weg om de Oost 10 |
Postcode | 7903 BS |
Plaats | Hoogeveen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)528 - 217300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 20069066 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jhlautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2015 - 2018
Modelcode: 8S
Technische informatie
Koppel: 480 Nm
Aantal cilinders: 5
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 3,7 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Lengte: 419 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.415 kg
Laadvermogen: 425 kg
GVW: 1.840 kg
Interieur
Interieur: zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 192 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,4 mg/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik in de stad: 11,4 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Word verwacht
Uniek snelle TT RS,
Geupgrade met OA;
-TTE700 Turbo.
-Forge intercooler.
-CTS catless downpipe.
-Intergrates Engeneering Carbon Air intake.
-Dvx Hardpipe
-Dvx outlet pipe
-Upgrade injectoren
-Custom motor en transmissie software
Wat resulteert op een vermogen van 625.4PK en 747NM!!!
Onze advertenties worden met zorg samengesteld, echter kunnen er geen rechten worden ontleend aan druk- en zetfouten, het ontbreken van opties en accessoires. Controleert u daarom altijd of alle gewenste opties en accessoires aanwezig zijn tijdens bezichtiging.
Openingstijden JHL Automotive
Maandag GESLOTEN
Dinsdag 09:00 - 17:00
Woensdag 09:00 - 17:00
Donderdag 09:00 - 17:00
Vrijdag 09:00 - 17:00
Zaterdag 10:00 - 16:00
Zondag GESLOTEN
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi TT | Vernieuwingsdrang
De TT was altijd het mode-popje van Audi. De TT was mooi, aantrekkelijk en sportief. Maar de TT was ook een buitenstaander. En dat was jammer. Daarom gooit Audi het met de nieuwe TT over een heel andere boeg. De nieuwe TT is een waar stijl-ikoon en een echte vernieuwer. Maak kennis met het nieuwe boegbeeld van Audi.
De nieuwe TT is het paradepaardje van Audi. Zowel de vormgeving als de ergonomie zijn echt innovatief. Daarbij is de nieuwe TT comfortabeler en tegelijk sportiever dan voorheen.
Plus
- vernieuwende opzet Virtual Cockpit
- sportief en toch comfortabel
- oogstrelende vormgeving
Min
- minimale ruimte achterin (nog minder dan bij andere coupés)
- karige standaarduitrusting
- risico op spatten bij tanken
Conclusie
Audi introduceert de nieuwe TT Coupé. Met deze derde generatie is de TT niet langer een niche model van Audi, maar een echte vernieuwer. Zowel op het gebied van vormgeving als techniek vervult de TT voortaan een voortrekkersrol bij Audi. De virtual cockpit is een echte sprong vooruit en wat Autozine betreft vindt deze nieuwe ontwikkeling zijn weg zo snel mogelijk naar alle andere modellen van Audi.
Wanneer kalm wordt gereden is de TT comfortabel, terwijl in de besturing en de wegligging altijd merkbaar is dat de auto tot veel meer in staat is. Wanneer sportief wordt gereden, maakt de techniek het makkelijk om het maximale uit de auto te halen. In vergelijking met de vorige generaties is de auto zowel sportiever als comfortabeler en ook dat maakt de nieuwe tot TT een echte vernieuwer.