Audi A1 1.0 TFSI Sport Pro Line S-Navi-17-PDC-

€ 14.850,-

Bouwjaar 12-10-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 102.947 km
Deuren 3
Kenteken H-983-HL Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Audi A1 1.0 TFSI Sport Pro Line S-Navi-17-PDC-


€ 14.850,-

Algemeen

Bouwjaar 12-10-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 102.947 km
Deuren 3
Kenteken H-983-HL Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Dolfsma
Contactpersoon Raymond Dolfsma
Adres Dijkhuizen 95
Postcode 7961 AH
Plaats Ruinerwold
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)522 - 481264 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website garagedolfsma.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/40 R17
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 186 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 397 x 174 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.040 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.515 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 570 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 103 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 995): Afleverpakket (6)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Autotrust garantie

Deze Audi A1 komt uit 2016, werd geleverd van 12-02-2015 tot 31-01-2017 en kostte toen € 29.341,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2020 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 70 kW (95 PK) en een cilinderinhoud van 999 cc.
*****
Het is niet alleen de bouwkwaliteit waar Duitse auto's om bekend staan, maar ook de rijkwaliteiten. Dat merk je achter het stuur van deze Audi A1. Het S-Line styling pakket maakt direct duidelijk waar deze Audi voor staat: onversneden sportiviteit en rijdynamiek. De aandrijving van deze Audi wordt verzorgd door een driecilinder motor en een automatische transmissie. Ga samen met uw bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen. In deze Audi profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor, metallic lak, snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging en start-stopsysteem.
*****
Beste route, verwachte aankomsttijd: uw eigen navigatiesysteem vertelt u alles! De automatische airconditioning zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Onderweg wil je zo min mogelijk onnodige of afleidende handelingen verrichten. Vandaar ook de audiobediening op het stuur. Met de hulp van de parkeersensoren kost inparkeren en uitparkeren u geen enkele moeite. Ook is de Audi uitgerust met: lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.
*****
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Audi A1 samen. Soepel wegrijden op een helling is eenvoudig met de hulp van hill hold control.
*****
Uiteraard is een proefrit altijd mogelijk. Bel onze verkoper voor een afspraak!
*****
Deze auto komt in aanmerking voor de volgende Autotrust pakketten:
Instap Garantie 6/12/24 maanden
Uitgebreid Garantie 6/12/24 maanden
*****
Vraag n

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A1 | Klein maar verfijnd

Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?

Autotest | Audi A1 Klein maar verfijnd

De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.

Plus

  • uitstekende rijeigenschappen
  • 30 TFSI is vlot en zuinig
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • achterste zijruiten niet geheel te openen
  • fors verbruik 40 TFSI
  • geen koopje

Conclusie

Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.

De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!

Deel deze advertentie