Bouwjaar | 15-02-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 91.016 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-837-VN Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
€ 21.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-02-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 91.016 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-837-VN Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | ADG Assen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 40 |
Postcode | 9403 AB |
Plaats | Assen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)592 - 333777 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.adggroep.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2016 - 2023
Technische informatie
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 43 liter
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 454 x 176 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.350 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.790 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 82 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6c
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabels: Toyota Approved Occasions, Toyota Plus Hybride Occasion, BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Onderhoudsbeurt bij aflevering volgens fabrieksschema
Dit afleverpakket bevat: Toyota Approved Occasions; BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Welkom bij ADG Groep, uw officiële merkdealer van Toyota, Suzuki en Lexus.
Iedere auto wordt geadverteerd met een aantrekkelijke en transparante all-in prijs, zonder bijkomende kosten.
Uw ADG occasion wordt afgeleverd inclusief minimaal 12 maanden garantie, een onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, nieuwe apk keuring, 1 jaar pechhulp, reinigen in- en exterieur en een halve tank brandstof. Voor Toyota en Lexus geldt zelfs een garantie tot het 10e bouwjaar, mits deze jaarlijks bij de merkdealer wordt onderhouden.
Wij zijn gevestigd in Emmen, Assen, Groningen, Veendam en Hoogeveen. Als klant heeft u de vrijheid om zelf te bepalen op welke locatie u de auto wilt kopen of afhalen, afhankelijk van wat voor u het meest geschikt is.
Transparant, klantgericht en altijd streven naar beter met focus op kwaliteit, dat is wat u van onze bedrijven mag verwachten.
Graag tot ziens op een van onze vestigingen.
(Indien u meer informatie wil verkrijgen over de 10 jaar garantie op een Toyota of Lexus dan helpen wij u graag op de vestiging, of u kunt naar: https://www.toyota.nl/occasions/garantiepakket )
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.