Porsche 911 3.8 Turbo 520pk 2 JAAR APPROVED | BURMESTER |

€ 124.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-10-2014
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 78.071 km
Deuren 2
Kenteken GT-179-J Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.800 cc
Vermogen 382 kW (520 pk)

Porsche 911 3.8 Turbo 520pk 2 JAAR APPROVED | BURMESTER |


€ 124.900,-

Algemeen

Bouwjaar 10-10-2014
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 78.071 km
Deuren 2
Kenteken GT-179-J Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.800 cc
Vermogen 382 kW (520 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jurjens Automotive
Contactpersoon M.W. Jurjens
Adres Setheweg 14d
Postcode 7942 LB
Plaats Meppel
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)522 - 855885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat voor: 245/35 R20
Bandenmaat achter: 305/30 R20
Acceleratie (0-100): 3,2 s
Topsnelheid: 315 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 451 x 188 x 130 cm
Wielbasis: 245 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.570 kg
Laadvermogen: 420 kg
GVW: 1.990 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 227 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Brandstofverbruik in de stad: 13,2 l/100km (1 op 7,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,7 l/100km (1 op 13,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal

| 2 jaar Porsche Approved garantie | Centerlock | 20" Turbo S velgen | Bi-Xenon incl. PDLS+ | Sportstoelen Plus | Lederen bekleding | Alcantara hemelbekleding | Stoelventilatie | Stoelverwarming | Navigatiesysteem | Adaptieve cruise control | Lage kilometerstand | 100% Porsche onderhouden | 2014 | 78.071 km | EUR 124.900 |

Porsche 911 (991) 3.8 Turbo (520pk)

Bij iedere nieuwe lichting van de 911 Turbo weet Porsche de limieten weer te verleggen en vormt het model de benchmark in de echte performance klasse. Het streven naar perfectie is inspirerend, maar het vormt bovenal de perfecte alleskunner. De 991 Turbo. Deze variant van de 911 gaat tot uiterste om maximaal te kunnen presteren.

De 3.8 twinturbo met variabele turbinegeometrie levert in de Turbo een indrukwekkende 520pk. Om al dit vermogen goed op het asfalt te brengen beschikt de Turbo over vierwielaandrijving. Dat gaat met name over tractie en hoewel het karakter absoluut overstuurd is wilde Porsche de grenzen wederom verleggen als het gaat om bochtsnelheden. De prestaties zijn adembenemend en onwerkelijk.

Met een brede lage carrosserie en opzichtige spoilers is deze über-911 gebouwd voor extreme prestaties. De engineering van Porsche gaat echter verder. Naast het feit dat de 911 Turbo reeds de breedste 911 is krijgt hij ook Porsche Active Aerodynamics mee. Naast de bekende spoiler achterop die zelfs rekening houdt met een eventueel geopend dakraam is er een rubberen voorspoiler die als het ware opgeblazen wordt. Volgens Porsche zorgt deze aerodynamica voor een tijdwinst van maar liefst 2 seconden op de Nordschleife. Sowieso is de genoteerde tijd van de 911 Turbo indrukwekkend. In minder dan 7 minuten en 30 seconden weet hij het 20,8 km lange circuit af te leggen.

Als we sec naar cijfers kijken is de Turbo bloedstollend snel. Echter gaat het vooral om de beleving. Bij gebruik van de launch control schiet je in 3,2 seconden vanuit stilstand naar 100 km/h en vanuit stilstand naar 200 km/h neem slechts 10,5 seconden in beslag, maar je zintuigen zijn amper geschikt voor dit geweld. Het is onwerkelijk hoe snel je gekatapulteerd wordt. De 991

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie