Bouwjaar | 28-09-2005 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 207.597 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 82-RV-XF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 114 kW (155 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-09-2005 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 207.597 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 82-RV-XF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 114 kW (155 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | ABS CarXpert |
Contactpersoon | Johan AB |
Adres | Verlengde Oosterdiep OZ 71 |
Postcode | 7884 TG |
Plaats | Barger Compascuum |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 349535 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carxpert-abs.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 211 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 465 x 180 x 147 cm
Wielbasis: 283 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.435 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.050 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 194 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 10,6 l/100km (1 op 9,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Basis, Plus of Zeker Pakket: Basis Pakket: minimaal 6 mnd APK,Inspectiebeurt, NAP, Distributiecontrole op leeftijd of km., tenaamstelling/vrijwaring, geen garantie € 225 euro. Plus Pakket: nw APK, Kleine beurt, NAP, Distributie controle op km. en leeftijd, tenaamstelling/vrijwaring, 3 mnd garantie op motor en versnellingsbak € 499,= Zeker Pakket: Nw APK, Grote beurt, Uitlijnen, Radio in/uitbouwen, NAP, Distributie vervangen volgens fabrieksvoorwaarden, 6 maanden garantie, € 835,=
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie
Mooie, complete auto. Goede trekker.Nieuwe op de banden. Trekgewicht geremd 1500 kilo. Auto is rijklaar.
= Bedrijfsinformatie =
U bent altijd van harte welkom en de koffie smaakt heerlijk bij ons.
Mocht u graag een voertuig willen komen bewonderen dan is het maken van een afspraak geen verplichting, maar wel aan te raden.
Alle moeite is genomen om de informatie op onze site zo duidelijk mogelijk weer te geven. Een tikfout is echter nooit uit te sluiten. Controleer dus altijd zelf bij aankoop of er zaken zijn die uw beslissing zouden kunnen beinvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Signum | Significant anders
De Opel Omega ging met welverdiend pensioen. Maar hoe zou Opel de opvolging regelen? Een nieuwe Omega leek geen optie omdat de nieuwe Vectra inmiddels zo royaal bemeten is, dat een tweede Omega onpraktisch groot zou worden. Daarom koos Opel niet voor een nog grotere zakenauto, maar voor een heel andere zakenauto. De Vectra vormt de basis voor de Signum, maar verder moest alles anders worden. Hoe anders is de Signum eigenlijk?
Met de Signum doet Opel een gooi naar het hogere segment. Qua techniek en uiterlijk geslaagd, qua rijeigenschappen en imago helaas heel gemiddeld.
Plus
- Aansprekend en onderscheidend concept
- Veel meer dan een veredelde Vectra
- Facelift heeft auto merkbaar goed gedaan
Min
- Sportstand soms te bijterig en nerveus
- Niet vrij van kraakjes en rammeltjes
Conclusie
De Opel Signum heeft tegelijk met de Vectra een facelift gehad, maar is desondanks veel meer dan een veredelde Vectra. De neus is gelijk en beide auto's gebruiken zo veel mogelijk dezelfde onderdelen. Maar waar mogelijk gaat de Signum steeds net een stapje verder zodat de auto uiteindelijk veel verfijnder is en merkbaar op een hoger plan staat. Dat is te merken aan alles; van de techniek tot de vormgeving. Het maakt de Signum tot een unieke auto die niet bedoeld is als opvolger van de Omega. De Signum is wel bedoeld als een bijzonder alternatief in het hogere zakelijke segment.